Θεσσαλονίκη: Εγκατέλειψαν βρέφος σε είσοδο πολυκατοικίας
Ένοικος πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη εντόπισε βρέφος να έχει εγκαταλειφθεί μπροστά στην είσοδο του κτηρίου.
Συγκεκριμένα, ο ένοικος εντόπισε το μωρό γύρω στη 13:00 το μεσημέρι, στην είσοδο της πολυκατοικίας, η οποία βρίσκεται στην οδό Ιακώβου Πολυλά, στη Χαριλάου.
Αμέσως ειδοποιήθηκε η αστυνομία, αλλά και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο μετέφερε το βρέφος, αγνώστου φύλλου ακόμη, στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο.
Το μωράκι είναι καλά στην υγεία του, σύμφωνα με το voria.gr.
Η αστυνομία ερευνά το περιστατικό.
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Έως πότε υποβάλλονται οι βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
05:00
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027: Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων για συνταξιούχους
04:00
ΧΡΗΜΑ
ΔYPA: Δείτε τους τελικούς προσωρινούς πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
03:00
ΧΡΗΜΑ
Πώς θα κάνετε αίτηση για τις 50 Επαγγελματικές Σχολές της ΔΥΠΑ - Τι πρέπει να γνωρίζετε
02:00
ΧΡΗΜΑ