Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. οι κακοποιοί που έκαναν «ντου» με αυτοκίνητα σε καταστήματα
Στα χέρια της ΕΛ.ΑΣ. βρίσκονται οι κακοποιοί που εισέβαλαν με κλεμμένα αυτοκίνητα σε καταστήματα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν.
Πρόκειται για πέντε άτομα, μέλη της συμμορίας που πραγματοποιούσε τις κλοπές, ενώ δικογραφία έχει σχηματιστεί και για έναν έκτο.
Οι Αρχές κατάφερναν να συγκεντρώσουν στοιχεία, μέσω DNA και αποτυπωμάτων, και συνέλαβαν τους δράστες.
Παρότι δεν έχουν καταφέρει ακόμη να τους συνδέσουν με το περιστατικό, η αστυνομία εκτιμά ότι πρόκειται για τους ιδίους κακοποιούς που είχαν κλέψει ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, μάρκας Mustang, στον Κορυδαλλό και είχαν εισβάλει με αυτό σε κατάστημα αρπάζοντας ηλεκτρονικές συσκευές.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκαν σε χρηματοκιβώτιο οι 276.000 ευρώ από τον εκβιασμό του 13χρονου στο Βόλο
22:59
ΕΛΛΑΔΑ