Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
Ουρά χιλιομέτρων σχηματίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ρεύμα προς Λαμία, 500 μέτρα πριν την έξοδο για Άγιο Στέφανο.
Αιτία το κλείσιμο των διοδίων στις Αφίδνες (12:00-14:00) από τους αγρότες που προχωρούν σε κινητοποιήσεις εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.

Πηγή: CNN Greece
Η κυκλοφορία των οχημάτων έγινε από τον παράδρομο.

Πηγή: CNN Greece
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΛΑΔΑ
Συμπλοκή στην Καλλιθέα: Ομολόγησε ο ανήλικος δράστης της δολοφονίας του 17χρονου - Οπαδικά κίνητρα
08:34
ΚΟΣΜΟΣ
Η «απογοήτευση» Τραμπ για το ΝΑΤΟ και η... κολακεία Ρούτε για να αμβλύνει τις εντάσεις
08:33
ΕΛΛΑΔΑ
Κλείδωσε την πρώην σύζυγό του στο σπίτι και απειλούσε να την κάψει στη Λάρισα
08:24
ΚΟΣΜΟΣ
Φωτιά σε εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων στη Ρωσία μετά από επίθεση της Ουκρανίας
08:14
ΚΟΣΜΟΣ