Ουρά στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στον Άγιο Στέφανο
Ουρά χιλιομέτρων σχηματίστηκε στην Εθνική Οδό Αθηνών - Λαμίας, στο ρεύμα προς Λαμία, 500 μέτρα πριν την έξοδο για Άγιο Στέφανο.
Αιτία το κλείσιμο των διοδίων στις Αφίδνες (12:00-14:00) από τους αγρότες που προχωρούν σε κινητοποιήσεις εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο που προωθεί η κυβέρνηση.

Πηγή: CNN Greece
Η κυκλοφορία των οχημάτων έγινε από τον παράδρομο.

Πηγή: CNN Greece
Διαβάστε επίσης:
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Στις 200.000 ευρώ τα «βρίσκουν» αγοραστές και πωλητές - Ποια μένουν απούλητα
09:46
ΚΟΣΜΟΣ
«Σεισμικό δίδυμο»: Το σπάνιο φαινόμενο που χτύπησε τη Βενεζουέλα – Γιατί η χώρα είναι ευάλωτη
09:42
ΕΛΛΑΔΑ
«Είδα ένα παιδί πεσμένο, προσπαθούσαν να το επαναφέρουν»: Μαρτυρίες για τη συμπλοκή στην Καλλιθέα
09:35
ΚΟΣΜΟΣ
Σεισμός στη Βενεζουέλα: Το επιστημονικό μοντέλο που προβλέπει έως και 10.000 νεκρούς
09:23
ΚΟΣΜΟΣ