Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό αστυνομικός στο Χαλάνδρι - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Αστυνομικός ο οποίος είχε σταλεί για να ενισχύσει το Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Ο αστυνομικός εμφάνισε συμπτώματα, εισήχθη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου και του έγινε το απαραίτητο τεστ.
Το πρώτο δείγμα που ελήφθη ήταν αρνητικό, ενώ το δεύτερο έδειξε ότι ήταν θετικός στον ιό.
Ακολούθησε διαδικασία ιχνηλάτησης των επαφών του και τέθηκαν σε καραντίνα ακόμη 17 αστυνομικοί.
Κανένας εξ αυτών δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό σύμπτωμα.
Στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, αλλά και την Αστυνομική Διεύθυνση, έχει γίνει απολύμανση και λειτουργούν κανονικά.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΙΟΒΕ: Οι ευκαιρίες της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων για την ελληνική οικονομία
08:01
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ κατά Γερουσίας: «Έχω το Ιράν στα "σχοινιά", έτοιμο να πέσει και δυσκολεύουν τη δουλειά μου»
07:57
ΠΟΛΙΤΙΚΗ