Κορωνοϊός: Θετικός στον ιό αστυνομικός στο Χαλάνδρι - Σε καραντίνα 17 συνάδελφοί του
Αστυνομικός ο οποίος είχε σταλεί για να ενισχύσει το Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό.
Ο αστυνομικός εμφάνισε συμπτώματα, εισήχθη στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών, όπου και του έγινε το απαραίτητο τεστ.
Το πρώτο δείγμα που ελήφθη ήταν αρνητικό, ενώ το δεύτερο έδειξε ότι ήταν θετικός στον ιό.
Ακολούθησε διαδικασία ιχνηλάτησης των επαφών του και τέθηκαν σε καραντίνα ακόμη 17 αστυνομικοί.
Κανένας εξ αυτών δεν έχουν παρουσιάσει το παραμικρό σύμπτωμα.
Στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου, αλλά και την Αστυνομική Διεύθυνση, έχει γίνει απολύμανση και λειτουργούν κανονικά.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η «σκιώδης κυβέρνηση» του Αλέξη Τσίπρα: Γυναίκες, μη επαγγελματίες, πολιτικοί αλλά και... μεταγραφές
07:18
ΚΟΣΜΟΣ
Η Ελλάδα ζητεί πλήρη εφαρμογή των Ψηφισμάτων για το Κυπριακό σε συνεδρίαση του ΣΑ του ΟΗΕ
07:08
ΚΟΣΜΟΣ
Ναγκασάκι: Απομακρύνονται εσπευσμένα 380.000 κάτοικοι λόγω κινδύνου κατολισθήσεων
07:01
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Αίθριος με τοπικές βροχές στα ηπειρωτικά - Συνεχίζονται τα μελτέμια στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ