Νέο κρούσμα κορωνοϊού σε μωρό σε οικισμό Ρομά στην Ξάνθη
Ένα μωρό μόλις 15 μηνών βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό και κατοικεί μαζί με τους γονείς του σε οικισμό Ρομά και συγκεκριμένα στο Δροσερό Ξάνθης.
Ήδη έχει ξεκινήσει η ιχνηλάτηση και όσοι ήρθαν σε επαφή με το μωρό διαπιστώθηκε ότι μένουν στον συγκεκριμένο οικισμό των Ρομά.
Αυτή την ώρα ο υφυπουργός διαχείρισης κρίσεων Νίκος Χαρδαλιας μεταβαίνει εσπευσμένα στην περιοχή ενώ μαζί του θα βρίσκεται και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ.
Θα γίνει εκτίμηση της κατάστασης για να διαπιστωθεί αν θα πρέπει να μπει η περιοχή σε καραντίνα ή όχι.
ΧΡΗΜΑ
Πάνω από 142 εκατ. στην Τοπική Αυτοδιοίκηση για τις φυσικές καταστροφές
10:14
ΚΟΣΜΟΣ
Φιλιππίνες: Γιος αστυνομικού ο ένας από τους δράστες του μακελειού- Με δύο πιστόλια η φονική επίθεση
10:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αντιδρά η Σουηδία στην αυτόνομη οδήγηση της Tesla στην Ευρώπη - Αιχμή το όριο ταχύτητας
09:57
ΕΛΛΑΔΑ
«Σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο από κατάστημα ψιλικών στη Θεσσαλονίκη – Χειροπέδες σε δύο άτομα
09:55
ΕΛΛΑΔΑ