Κορωνοϊός: Σε καραντίνα οίκος ευγηρίας στην Νέα Μάκρη
Σε καραντίνα τίθεται από σήμερα το βράδυ, Κυριακής, με απόφαση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρησης Κρίσεων, Νίκου Χαρδαλιά ο οίκος ευηγρίας, που βρίσκεται στη Νέα Μάρκη, και στον οποίο παρουσιάστηκε κρούσμα κορωνοϊού.
Η ανακοίνωση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Και Διαχείρισης Κρίσεων αναφέρει τα ακόλουθα:
«Λόγω επιβεβαιωμένου υψηλού επιδημιολογικού φορτίου σε οίκο ευγηρίας που βρίσκεται στην Νέα Μάκρη Αττικής, πραγματοποιήθηκε σήμερα, 12 Απριλίου 2020, σχετικός έλεγχος από κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας και του ΕΟΔΥ. Μετά τα πρώτα αποτελέσματα που προέκυψαν από την ανάλυση των 122 δειγμάτων σε φιλοξενούμενους και προσωπικό, με εντολή του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκου Χαρδαλιά, ο ανωτέρω οίκος ευγηρίας τέθηκε από σήμερα το βράδυ σε καραντίνα από την Ελληνική Αστυνομία και μέχρι ολοκλήρωσης των ελέγχων».
Η «Οδύσσεια» μόλις κυκλοφόρησε σε audiobook με την ΑΙ φωνή του Μάικλ Κέιν και διχάζει το Χόλιγουντ
21:30
«Ο σεισμός στη Βενεζουέλα ισοδυναμεί με 180 βόμβες Χιροσίμα»: Η εκτίμηση του Ευθύμη Λέκκα
21:22
85 δευτερόλεπτα πριν τα μεσάνυχτα: Ο Κάρλο Ροβέλι προειδοποιεί για πυρηνική καταστροφή
21:15
Σύγκρουση τρένων στην Πολωνία: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες από εκτροχιασμό βαγονιών
21:08