Σύψας για άνοιγμα δημοτικών σχολείων: Θέλουμε σε κάθε τάξη να υπάρχουν 15 παιδιά

Τους λόγους για τους οποίος η «επιτροπή σοφών» του υπουργείου Υγείας εισηγήθηκε ομόφωνα στον πρωθυπουργό την επαναλειτουργία, από 1ης Ιουνίου, των δημοτικών και των υπολοίπων εκπαιδευτικών μονάδων εξηγεί ο λοιμωξιολόγος, καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Νίκος Σύψας

«Έγινε εκτεταμένος διάλογος, και είχαμε μια πολύ καλή εκτίμηση των επιδημιολογικών δεδομένων που μας φέρανε οι επιδημιολόγοι μας καθώς και την επίδραση του ανοίγματος της Α’ Λυκείου, την κίνηση της επιδημίας στην Ελλάδα... Όλα αυτά λήφθηκαν υπόψη πριν γίνει η ομόφωνη εισήγηση στην κυβέρνηση» τόνισε ο λοιμωξιολόγος στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.

«Ήταν ομόφωνη απόφαση. Από τη στιγμή που αποφασίζουμε ότι τα σχολεία θα ανοίξουν πριν τελειώσει η πανδημία πρέπει να αποφασίσουμε πότε… Τώρα ή το φθινόπωρο; Τώρα είναι πολύ καλύτερη εποχή, καλύτερος καιρός, τα παράθυρα ανοιχτά, ένα πολύ κάλο R0, από τα χαμηλότερα της Ευρώπης, είναι ιδανική ευκαιρία τα παιδιά να πάνε σχολείο και να εκπαιδευτούν πώς να συμπεριφέρονται μαζί με τους γονείς και τους καθηγητές τους σε μια περίοδο επιδημίας, κάτι που θα είναι πολύτιμο για το φθινόπωρο», εξήγησε ο ίδιος.

«Θέλουμε σε κάθε τάξη να υπάρχουν 15 παιδιά το πολύ. Αν υπάρχουν 15 μόνο μπορούν να πηγαίνουν και κάθε μέρα στο σχολείο. Ειδάλλως μέρα παρά μέρα» επισήμανε και σημείωσε ότι έχει ληφθεί πρόνοια με απλή δήλωση γονέα αν στην οικογένεια υπάρχει ευπαθές άτομο, ώστε το παιδί να εκπαιδευτεί εξ αποστάσεως.

Επίσης ο λοιμωξιολόγος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να ανοίξουν το αργότερο έως τις 15 Ιουνίου και οι εσωτερικοί χώροι στους χώρους εστίασης, όπως επιθυμεί ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης, αποκαλύπτοντας ότι ήδη υπάρχει επεξεργασία των σχετικών πρωτοκόλλων.

Όπως έγινε γνωστό νωρίτερα σήμερα, κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες, αποφασίστηκε ότι θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου 2020:

- οι εκπαιδευτικές δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία),

- οι εκπαιδευτικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων, καθώς και

- οι παιδικοί και βρεφικοί σταθμοί.

Διαβάστε επίσης