Ενώπιον του ανακριτή ο 77χρονος
Πηγή: EUROKINISSI

Ενώπιον του ανακριτή βρίσκεται ο 77χρονος που με το ταχύπλοο το οποίο – όπως φαίνεται οδηγούσε ο ίδιος – διέλυσε ένα μικρό ξύλινο σκάφος στην Αίγινα παρασύροντας στον θάνατο τέσσερις ανθρώπους μεταξύ αυτών και ένα κορίτσι 5 ετών.

Από χθες, Πέμπτη, ο 77χρονος έχει αλλάξει συνήγορο υπεράσπισης καθώς ο εξάδελφός του και γνωστός ποινικολόγος, Αλέξανδρος Λυκουρέζος, παραιτήθηκε της υπόθεσης λόγω της στενής συγγένειας με τον κατηγορούμενο.

Ωστόσο εάν ακολουθηθεί η ίδια υπερασπιστική γραμμή και από τον νέο συνήγορο τότε θα κατατεθεί απολογητικό υπόμνημα με το οποίο θα επιχειρηθεί να καταπέσει τουλάχιστον η κατηγορία της ανθρωποκτονίας από αμέλεια.

Ωστόσο ο ανακριτής θεωρείται βέβαιο πως θα θέσει καίρια ερωτήματα προς τον κατηγορούμενο καθώς πρέπει να φωτίσει τις σκοτεινές πλευρές αυτής της τραγωδίας και να διαπιστώσει βέβαια εάν οι ισχυρισμοί του 77χρονου ταιριάζουν με τα στοιχεία που έχει συλλέξει το λιμενικό για την υπόθεση.

final 1

Την ίδια ώρα, σε κλίμα οδύνης έγινε η κηδεία του 5χρονου κοριτσιού και του πατέρα του, που έχασαν τη ζωή τους στην τραγωδία της Αίγινας. Στο κοιμητήριο του Σχιστού συγγενείς και φίλοι είπαν το τελευταίο αντίο σε δύο από τα θύματα του δυστυχήματος που συγκλόνισε την Ελλάδα, στην τελευταία πράξη του δράματος της οικογένειας που έχασε δύο μέλη της στο στενό μεταξύ Μονής και Αίγινας.

«Κλειδί» η ταχύτητα 

Ένα από τα σημαντικότερα και αναπάντητα μέχρι στιγμής ερωτήματα για το ευρύ κοινό αποτελεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το σκάφος την ώρα που έπλεε κοντά στη νησίδα Μονή. Χθες ο υπουργός Ναυτιλίας, Θ. Δρίτσας, μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε πως το σκάφος είχε αναπτύξει ταχύτητα που άγγιζε τα 21 ναυτικά μίλια, κάτι που χαρακτήρισε αδιανόητο για το συγκεκριμένο σημείο, όπου πολλές φορές περνούν το στενό ακόμα και κολυμβητές.

Ο ίδιος χαρακτήρισε τον 77χρονο χειριστή κατά τεκμήριο έμπειρο και προανήγγειλε αν και κατόπιν εορτής αλλαγές στον κανονισμό που διέπει τις άδειες πλοήγησης.

«Η Πολιτεία και όλοι μας είμαστε υπόλογοι όταν συμβαίνουν τόσο τραγικά περιστατικά», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Δρίτσας.

Ικανότητα πλοήγησης & αντίδραση μετά τη σύγκρουση

Κρίσιμο είναι και το ερώτημα σχετικά με τη φυσική ικανότητα του 77χρονου να οδηγήσει με ασφάλεια το ταχύπλοο και μάλιστα με την ταχύτητα των 21 μιλίων (δλδ 38 χλμ/ώρα). Πληροφορίες πάντως αναφέρουν ότι ο ίδιος επικαλέστηκε πρόβλημα υγείας στις πρώτες του λέξεις προς τους άνδρες του λιμενικού που τον συνέλαβαν.

Πάντως οι περισσότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο 77χρονος αμέσως μετά το τραγικό συμβάν δεν ειδοποίησε τις λιμενικές Αρχές, αλλά αντιθέτως κάλεσε έναν δύτη και έναν ναύτη μιας θαλαμηγού ώστε οι υπόλοιποι επιβαίνοντες να μεταφερθούν σε άλλο σημείο. Μάλιστα η μητέρα δύο παιδιών που επέβαιναν στη μοιραία λάντζα κατήγγειλε στον ρεπόρτερ του CNN Greece, Λευτέρη Σουχάιμπ, ότι ο χειριστής του σκάφους τους εγκατέλειψε χωρίς καν να τους πετάξει σωσίβια.

Το γεγονός πάντως ότι ο 77χρονος φέρεται να είχε την ψυχραιμία να καλέσει προς βοήθεια των επιβαινόντων στο ταχύπλοο και όχι όσων εκείνη τη στιγμή πάλευαν για να σωθούν δεν εγείρει τόσο πολύ ερωτήματα για τον χαρακτήρα του αλλά για το εάν και κατά πόσο ήταν εκείνος που κρατούσε το πηδάλιο του μοιραίου ταχύπλοου. Ωστόσο το ερώτημα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα παραμείνει αναπάντητο καθώς βασίζεται κυρίως σε εικασίες και υποθέσεις.

Διαβάστε επίσης