Άγνωστοι έκλεψαν ιατρικό εξοπλισμό από το νοσοκομείο του Βόλου
Μετά το νοσοκομείο Άγιος Σάββας, από το οποίο έκλεψαν ακριβά μηχανήματα και ιατρικό εξοπλισμό την προηγούμενη εβδομάδα και το νοσοκομείο του Βόλου έγινε στόχος διάρρηξης.
Το μεσημέρι της Κυριακής, ένας άγνωστος δράστης παραβίασε την πόρτα του γαστρεντερολογικού ιατρείου που βρίσκεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών στο ισόγειο του νοσοκομείου.
Ο δράστης αφαίρεσε δύο γαστροσκόπια αξίας περίπου 30.000 ευρώ το καθένα και τοποθέτησε τον ιατρικό εξοπλισμό σε σάκο που είχε μαζί του.
Αμέσως μόλις έγινε αντιληπτή η κλοπή ειδοποιήθηκαν οι αρχές, οι οποίες εξετάζουν την μαρτυρία ενός ανθρώπου, ο οποίος είπε ότι την ώρα που έμπαινε στο ιατρείο, είδε τον δράστη να πετά το σάκο από το παράθυρο και αμέσως μετά να εξαφανίζεται και ο ίδιος.
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η πρώτη αποστολή Έλληνα αστροναύτη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
11:13
Καταδίωξη στη Θεσσαλονίκη - Ανέβασε ανήλικες σε κλεμμένη μηχανή και αγνόησε αστυνομικούς
11:06
Λάρισα: Πώς πείστηκε να παραδοθεί ο 50χρονος που κρατούσε όμηρο την πρώην σύζυγό του
11:00
Ολοκληρώνονται οι όμιλοι στο Παγκόσμιο με καθημερινό Undoxing εμπειριών-προσφορών στο ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:59