Η Γη είναι επίπεδη και η βαρύτητα... δεν υπάρχει!
Επίσημο συνέδριο πραγματοποίησαν οι υποστηρικτές της θεωρίας πως η Γη είναι επίπεδη στο Μπέρμιγχαμ της Βρετανίας.
Στο «Flat Earth Convention», ομιλητής ήταν, μεταξύ άλλων, ο David Marsh, ο οποίος διατείνεται ότι μπορεί να αποδείξει όχι απλώς ότι η γη είναι επίπεδη, αλλά και ότι δεν υπάρχει βαρύτητα και δεν σημειώθηκε ποτέ το... Big Bang.
«Η έρευνά μου καταστρέφει την κοσμολογία του Big Bang. Βασίζεται στην ιδέα πως η βαρύτητα δεν υπάρχει και πως η μοναδική πραγματική δύναμη που υπάρχει στη φύση είναι η ηλεκτρομαγνητική», ανέφερε στην ομιλία του, σύμφωνα με τη βρετανική Telegraph.
Για να αποδείξει τους ισχυρισμούς του έδειξε τα ευρήματα των «πειραμάτων» που διεξήγαγε με μία εφαρμογής που εφηύρε ο ίδιος. Τι έκανε; Πραγματοποίησε επιστημονικά «πειράματα» στον κήπο του παρακολουθώντας την κίνηση του φεγγαριού στον ουρανό.
Για ορισμένους «Flat Earthers» η Γη κινείται προς τα πάνω, γεγονός που συμβάλει στο να είμαστε «καρφωμένοι» στην επιφάνεια και να μην πέφτουμε. Αυτό μας συγκρατεί κατά τους ίδιους, όχι η βαρύτητα.
Αναφορικά με το κρίσιμο ερώτημα: Για ποιο λόγο ο άνθρωπος δεν πέφτει στις άκρες της Γης ή σε τοιχώματα, ο Darren Nesbit, ακόμη ένας εκ των ομιλητών, έκανε λόγο για το φαινόμενο «Pac-Man».
«Μα αυτό οφείλεται στο φαινόμενο "Pac-Man Effect", έτσι εξηγείται», είπε ο Nesbit. «Μια λογική εξήγηση είναι ότι ο χωροχρόνος αναδιπλώνεται διαρκώς και έτσι έχουμε αυτό που καλείται φαινόμενο Pac-Man», συμπλήρωσε.
Η Σκύρος από ψηλά: Δορυφορική εικόνα αποτυπώνει τον «γυμνό» Νότο και τον καταπράσινο Βορρά
10:44
Ελληνικός Χρυσός: Πώς οι Σκουριές βάζουν δυναμικά την Ελλάδα στον παγκόσμιο μεταλλευτικό χάρτη
10:41
Τελευταία αγωνιστική των ομίλων στο Παγκόσμιο με Super ενισχυμένες αποδόσεις από το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ
10:39
Ίσες αμοιβές: Αποζημίωση και αναδρομικά σε περίπτωση διάκρισης - Τι αλλάζει σε προσλήψεις και bonus
10:37