Στον Λευκό Οίκο το «δεξί χέρι» του Κιμ
Το «δεξί χέρι» του Κιμ Γιονγκ Ουν, ο στρατηγός Κιμ Γιονγκ Τσολ, που αναμένεται να παραδώσει στον Ντόναλντ Τραμπ μια επιστολή εκ μέρους του ηγέτη της Βόρειας Κορέας, αφίχθη στον Λευκό Οίκο όπου θα συναντηθεί με τον πρόεδρο των ΗΠΑ.
Ο Βορειοκορεάτης στρατηγός έφθασε στον Λευκό Οίκο λίγο μετά τις 13.00 τοπική ώρα (20.00 ώρα Ελλάδας).
Ο Κιμ Γιονγκ Τσολ συναντήθηκε ήδη με τον επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας Μάικ Πομπέο στη Νέα Υόρκη την Τετάρτη και την Πέμπτη, ενόψει της πιθανής ιστορικής συνόδου μεταξύ Ντόναλντ Τραμπ και Κιμ Γιονγκ Ουν.
ΕΛΛΑΔΑ
Σχεδόν 380 θάνατοι από πνιγμό ετησίως στην Ελλάδα - Οδηγίες ΕΟΔΥ για ασφαλή κολύμβηση
23:27
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ