Επιστροφή στη Γη για δύο αστροναύτες και έναν κοσμοναύτη
Το διαστημόπλοιο "Soyuz MC-08" το οποίο μετέφερε στη Γη τρία μέλη του πληρώματος του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ISS) προσγειώθηκε στη στέπα του Καζακστάν κοντά στην πόλη Τζεσκασγκάν.
Στο διαστημόπλοιο επέβαιναν ο Ρώσος κοσμοναύτης της Roscosmos Όλεγκ Αρτεμιέφ και οι δύο Αμερικανοί αστροναύτες της NASA Ρίτσαρντ Άρνολντ και Άντριου Φόστελ.
Το διαστημόπλοιο προσγειώθηκε στις 14.45 ώρα Μόσχας , ενώ αποσυνδέθηκε από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό στις 10.57 ώρα Μόσχας.
Η αποστολή με τους τρεις αστροναύτες επέστρεψε στη Γη, την Ημέρα των Διαστημικών Στρατευμάτων που είναι η 4η Οκτωβρίου, καθώς την ίδια ημέρα το 1957 είχε εκτοξευθεί ο πρώτος τεχνητός δορυφόρος.
Στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό θα συνεχίσουν να εργάζονται ο Ρώσος κοσμοναύτης Σεργκέι Προκόφιεφ και οι αστροναύτες Σερένα Αουνιόν από τις ΗΠΑ και Αλεξάντρ Γκέρστ από την Γερμανία.
Στις 11 Οκτωβρίου από το κοσμοδρόμιο του Μπαϊκονούρ θα ξεκινήσει με το διαστημόπλοιο "Soyuz MC-10" η επόμενη αποστολή με προορισμό τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό στη οποία συμμετέχει ο Ρώσος κοσμοναύτης Αλεξέι Οφτσίνιν και ο Αμερικανός αστροναύτης Νικ Χέιγκ.
Νεκρή εντοπίστηκε 41χρονη στο δωμάτιο που διέμενε στα Χανιά
23:58
Ιστιοφόρο βυθίστηκε στα ανοιχτά της Νισύρου - Καρέ καρέ η διάσωση των δύο επιβατών
23:55
Ανδρουλάκης: «Οι πολίτες θέλουν την αλλαγή και το ΠΑΣΟΚ μπορεί να τη φέρει»
23:50
ΗΠΑ και Ιράν ξανά στο τραπέζι για το Ορμούζ την Τρίτη (30/6) - Συμφώνησαν σε τερματισμό επιθέσεων
23:44