Κοροναϊός: «Μείνε δυνατή Γουχάν» - Οι κάτοικοι τραγουδούν στα μπαλκόνια τους
Η κάτοικοι της Γουχάν βίωσαν μία μεγάλη αλλαγή στη ζωή τους, από τη μία στιγμή στην άλλη, εξαιτίας του κοροναϊού.
Ωστόσο, δεν το βάζουν κάτω και κάθε απόγευμα, όταν νυχτώνει δίνουν ένα... ιδιαίτερο «ραντεβού».
Βγαίνουν στα μπαλκόνια τους, ανάβουν τα φώτα, τραγουδούν και φωνάζουν συνθήματα συμπαράστασης:
«Μείνε δυνατή Γουχάν, θα τα καταφέρουμε» ακούγονται να λένε στα περισσότερα βίντεο.
Από τα 11 εκατομμύρια κατοίκων της Γουχάν, όπου φαίνεται πως ξεκίνησε ο ιός, τα πέντε έχουν εγκαταλείψει την πόλη, σύμφωνα με τον δήμαρχό της.
Γουχάν: Το CNNi μπήκε στην πόλη που πρωτοεμφανίστηκε ο νέος κοροναϊός
Όσοι έχουν μείνει πίσω, δεν βγαίνουν καν από τα σπίτια τους, ως μέσο πρόληψης.
PHOTO 1 / 4
Photo 1/4
Πηγή: Screengrab
Photo 2/4
Πηγή: Screengrab
Photo 3/4
Πηγή: Screengrab
Photo 4/4
Πηγή: Screengrab
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Διάσκεψη των Προέδρων: Άνω - Κάτω Κωνσταντοπούλου και Γεωργαντάς με φόντο τον ΟΠΕΚΕΠΕ
17:01
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τράπεζας Πειραιώς: Κατώτατος Μισθός 1.700 για όλους τους εργαζόμενους - Τι προβλέπει η νέα σύμβαση
16:44
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο: Η στιγμή πτώσης του ελικοπτέρου στο Μέτσοβο - Κολυμπώντας βγήκαν οι επιβαίνοντες
16:35
ΕΛΛΑΔΑ