To Λονδίνο δε θέλει δεύτερο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Σκωτίας
Δεν πρέπει να υπάρξει δεύτερο δημοψήφισμα για την ανεξαρτησία της Σκωτίας τόνισε ο αρμόδιος υπουργός της κυβέρνησης Μέι για τη Σκωτία , Ντέιβιντ Μάντελ.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του BBC ο Μάντελ ανέφερε πως «φυσικά θα μπορούσε να γίνει δεύτερο δημοψήφισμα. Το θέμα είναι να πρέπει να γίνει. Είμαι ξεκάθαρος πως δεν πρέπει να συμβεί και θα συνεχίσουμε να το υποστηρίζουμε αυτό. Όπως και να κάνουμε φανερά τα προνόμια που έχει η Σκωτία από τη συμμετοχή της στο Ηνωμένο Βασίλειο».
Υπενθυμίζεται πως στο πρόσφατο δημοψήφισμα για την παραμονή στην Ε.Ε. η Σκωτία ψήφισε κατά 62% υπέρ της παραμονής.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Αντιδρά η Σουηδία στην αυτόνομη οδήγηση της Tesla στην Ευρώπη - Αιχμή το όριο ταχύτητας
09:57
ΕΛΛΑΔΑ
«Σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο από κατάστημα ψιλικών στη Θεσσαλονίκη – Χειροπέδες σε δύο άτομα
09:55
ΕΛΛΑΔΑ
Βορίζια: Δύο ακόμη επεισόδια πριν την αιματηρή βεντέτα δείχνουν οι κάλυκες στο σημείο του μακελειού
09:44
ΚΟΣΜΟΣ
Ένα νέο υπερπαράσιτο σε σχήμα κεράτου ανακάλυψαν οι επιστήμονες στη ζούγκλα του Βόρνεο
09:33
ΕΛΛΑΔΑ