Χάθηκε η προθεσμία προώθησης της φέτας - «Παίρνει κεφάλια» ο Αποστόλου
Την παραίτηση από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ ζήτησε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Βαγγέλης Αποστόλου.
Ειδικότερα, σε επιστολή του προς τα μέλη του ΔΣ του οργανισμού, αναφέρει πως ο λόγος που ελήφθη αυτή η απόφαση είναι η ευθύνη που φέρουν στο να χαθούν οι προθεσμίες σύναψης συμβάσεων για το πρόγραμμα προώθησης της Φέτας στην Ευρωπαϊκή Ένωση καθώς και σε τρίτες χώρες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η καταληκτική προθεσμία υπογραφής σύμβασης για το πρόγραμμα Προώθησης της Φέτας ΠΟΠ «Feta PDO. Let’s get real!» στην Ευρωπαϊκή Αγορά και σε Τρίτες Χώρες, έληγε στις 13 Μαΐου.
ΧΡΗΜΑ
Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το «φαρμακείο αυτοκινήτου»
02:00
ΧΡΗΜΑ
Νέο κληρονομικό δίκαιο από τον Σεπτέμβριο - Τι πρέπει να γνωρίζετε
01:00
ΧΡΗΜΑ
Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Ισραηλινοί στρατιώτες σκότωσαν 29χρονο Παλαιστίνιο στη Δυτική Όχθη
23:56
ΚΟΣΜΟΣ