Σβήστηκε όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία του ΥΠΕΞ λόγω βλάβης στον σκληρό δίσκο
Μία βλάβη σε σκληρό δίσκο του υπουργείου Εξωτερικών είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία του Υπουργείου από το 2005 και μετά.
Ο εν λόγω σκληρός δίσκος δεν είχε συντηρηθεί ποτέ, ενώ δεν υπήρχε ούτε αντίγραφο των αρχείων. Επίσης, η προσπάθεια ανάκτησης των emails εγκαταλείφθηκε από το υπουργείο Εξωτερικών, λόγω του υψηλού κόστους.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, εκτός των απορρήτων εγγράφων-emails, χάθηκε όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία. Με κονδύλι 15.000 ευρώ θα είχε αποφευχθεί η βλάβη, καθώς θα είχε πραγματοποιηθεί η αναγκαία συντήρηση, ενώ δύο ημέρες μετά τη βλάβη στον σκληρό δίσκο, το ΥΠΕΞ ενέκρινε κονδύλι 150.000 ευρώ και αγόρασε καινούριο εξοπλισμό.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Στην Πελοπόννησο οι περιοδείες βουλευτών της ΝΔ: Στόχος η προβολή του έργου της κυβέρνησης
20:54
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Βουλή: Εισήγηση της επιτροπής δεοντολογίας άρσης της ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραγωδία στην Ινδία: Τουλάχιστον 15 νεκροί από φωτιά σε κτήριο στην πόλη Λάκναου
20:36
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ για Αβραμόπουλο - Ασημακοπούλου: «Η ΝΔ έχει καταντήσει πινάκιο δικαστηρίου»
20:32
ΑΝΑΠΤΥΞΗ