Σβήστηκε όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία του ΥΠΕΞ λόγω βλάβης στον σκληρό δίσκο
Μία βλάβη σε σκληρό δίσκο του υπουργείου Εξωτερικών είχε ως αποτέλεσμα να χαθεί όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία του Υπουργείου από το 2005 και μετά.
Ο εν λόγω σκληρός δίσκος δεν είχε συντηρηθεί ποτέ, ενώ δεν υπήρχε ούτε αντίγραφο των αρχείων. Επίσης, η προσπάθεια ανάκτησης των emails εγκαταλείφθηκε από το υπουργείο Εξωτερικών, λόγω του υψηλού κόστους.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΣΚΑΪ, εκτός των απορρήτων εγγράφων-emails, χάθηκε όλη η ηλεκτρονική αλληλογραφία. Με κονδύλι 15.000 ευρώ θα είχε αποφευχθεί η βλάβη, καθώς θα είχε πραγματοποιηθεί η αναγκαία συντήρηση, ενώ δύο ημέρες μετά τη βλάβη στον σκληρό δίσκο, το ΥΠΕΞ ενέκρινε κονδύλι 150.000 ευρώ και αγόρασε καινούριο εξοπλισμό.
ΕΛΛΑΔΑ
Συναγερμός για φωτιά στην Κερατέα: Στη μάχη με τις φλόγες 61 πυροσβέστες
22:26
ΕΛΛΑΔΑ
Διπλή δολοφονία στο Αίγιο: Τι λέει φίλος του ιταλού κατηγορούμενου - Γιατί παραμένει βασικός ύποπος
22:25
ΚΟΣΜΟΣ
Τέλος τα κινητά στα σχολεία της Τσεχίας από το 2027 - Θα επιτρέπονται μόνο για λόγους υγείας
22:21
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος στον αέρα: Μεθυσμένος επιβάτης πιάστηκε στα χέρια με αστυνομικούς
22:10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ