ΝΔ: Η κυβέρνηση επιβαρύνει τη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα
Το νέο τρόπο τιμολόγησης των φαρμάκων σχολιάζει εκ νέου η Νέα Δημοκρατία, με δήλωση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου, Γιάννη Μαστρογεωργίου.
«Η κυβέρνηση μετά την αύξηση των τιμών των φαρμάκων και το δώρο εκατοντάδων εκατομμυρίων που έκανε στις πολυεθνικές, αυξάνει τώρα και τις τιμές των γενοσήμων κατά 10%. Επιβαρύνει έτσι και τους ασθενείς καθώς αυξάνει τη δική τους συμμετοχή. Το κόμμα που ισχυρίζεται ότι πολεμά τα μεγάλα συμφέροντα, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι είναι ο πιο πρόθυμος υπηρέτης τους και μάλιστα σε βάρος των ασθενέστερων πολιτών» καταλήγει η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ