ΝΔ: Η κυβέρνηση επιβαρύνει τη συμμετοχή των ασθενών στα φάρμακα
Το νέο τρόπο τιμολόγησης των φαρμάκων σχολιάζει εκ νέου η Νέα Δημοκρατία, με δήλωση του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου, Γιάννη Μαστρογεωργίου.
«Η κυβέρνηση μετά την αύξηση των τιμών των φαρμάκων και το δώρο εκατοντάδων εκατομμυρίων που έκανε στις πολυεθνικές, αυξάνει τώρα και τις τιμές των γενοσήμων κατά 10%. Επιβαρύνει έτσι και τους ασθενείς καθώς αυξάνει τη δική τους συμμετοχή. Το κόμμα που ισχυρίζεται ότι πολεμά τα μεγάλα συμφέροντα, επιβεβαιώνεται καθημερινά ότι είναι ο πιο πρόθυμος υπηρέτης τους και μάλιστα σε βάρος των ασθενέστερων πολιτών» καταλήγει η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας.
ΚΟΣΜΟΣ
Σαουδική Αραβία: Συνετρίβη ελικόπτερο που ανήκε στον πετρελαϊκό κολοσσό Aramco - 14 νεκροί
15:16
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλιξεπτωτιστές που θα έκαναν το πρώτο άλμα - Tουλάχιστον 11 νεκροί
14:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ροδόπη: Διασωληνωμένος 17χρονος που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του - Τον επανέφερε ναυαγοσώστης
14:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Οι δημοσκοπικές «βεβαιότητες» και το ισχυρό σενάριο της επιστροφής στον δικομματισμό του 2019
14:48
ΕΛΛΑΔΑ