Θάνος Πλεύρης: Βγήκε από την εντατική
Βγήκε σήμερα Δευτέρα από την Εντατική Μονάδα Θεραπείας της ιδιωτικής κλινικής όπου νοσηλεύεται ο Θάνος Πλεύρης.
Ο πρώην βουλευτής της ΝΔ εισήχθη στην ιδιωτική κλινική την περασμένη Κυριακή (13/11), με σήψη, ως αποτέλεσμα μόλυνσης μετά από αγγειοχειρουργικές επεμβάσεις σε άλλο νοσηλευτικό ίδρυμα.
Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του, εισήχθη άμεσα στη μονάδα εντατικής θεραπείας, όπου και παρέμεινε νοσηλευόμενος, διασωληνωμένος σε μηχανική υποστήριξη.
Το νεώτερο ιατρικό δελτίο αναφέρει:
«Η υγεία του κ. Αθανάσιου Πλεύρη βαίνει περαιτέρω βελτιούμενη (τόσο κλινικά, όσο και εργαστηριακά), πράγμα που επέτρεψε την έξοδό του από τη ΜΕΘ και τη συνέχιση της νοσηλείας του στο νοσηλευτικό όροφο.
Συνεχίζεται να του παρέχεται όλη η ενδεικνυόμενη ιατροφαρμακευτική αγωγή και φροντίδα».
Καρέ καρέ η στιγμή που ο 26χρονος ληστής στη Θεσσαλονίκη επιτίθεται σε ηλικιωμένη μέσα σε ασανσέρ
12:51
Φον ντε Λάιεν: Σήμερα η εκταμίευση της πρώτης δόσης του δανείου των 90 δισ. ευρώ προς την Ουκρανία
12:49
Πανελλήνιες 2026: Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες - Πώς θα μάθετε τα αποτελέσματα
12:45
Λέκκας στο CNN Greece για σεισμό Βενεζουέλας: Μεγάλα ρήγματα, ακατάλληλα εδάφη, επικίνδυνα κτήρια
12:40