Το υπουργείο Παιδείας απέλυσε τρεις εκπαιδευτικούς
Στην απόλυση τριών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, υπέγραψε την απόλυση δύο εκπαιδευτικών για το πειθαρχικό παράπτωμα της αδικαιολόγητης αποχής από την εκτέλεση των καθηκόντων τους και ενός εκπαιδευτικού για το πειθαρχικό παράπτωμα της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός υπηρεσίας.
Οι εν λόγω αποφάσεις θα αποσταλούν στη συνέχεια στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο Παιδείας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ