Το υπουργείο Παιδείας απέλυσε τρεις εκπαιδευτικούς
Στην απόλυση τριών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προχώρησε το υπουργείο Παιδείας.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου, υπέγραψε την απόλυση δύο εκπαιδευτικών για το πειθαρχικό παράπτωμα της αδικαιολόγητης αποχής από την εκτέλεση των καθηκόντων τους και ενός εκπαιδευτικού για το πειθαρχικό παράπτωμα της αναξιοπρεπούς ή ανάρμοστης ή ανάξιας για υπάλληλο συμπεριφοράς εντός υπηρεσίας.
Οι εν λόγω αποφάσεις θα αποσταλούν στη συνέχεια στο Εθνικό Τυπογραφείο προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση το υπουργείο Παιδείας.
ΚΟΣΜΟΣ
Aντίποινα ΗΠΑ - Ιράν στον Κόλπο: Εκατέρωθεν χτυπήματα μετά την επίθεση στα Στενά του Ορμούζ
07:33
ΧΡΗΜΑ
Αλλάζουν οι ηλεκτρονικές παραγγελίες από Temu και Shein - Επιπλέον 3 ευρώ ανά είδος
07:21
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Δημήτρης Μαρκόπουλος στο CNN Greece: «New age Βαρουφακιάδα οι πολίτες δεν θα πάρουν»
07:15
ΚΟΣΜΟΣ
Ισχυρή σεισμική δόνηση 5,4 Ρίχτερ στο Πακιστάν
07:14
ΧΡΗΜΑ