ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ρεκόρ στον τουρισμό και μέσω Ιnstagram

H τάση του Influencer Marketing αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας, λειτουργώντας συμπληρωματικά μαζί με τα παραδοσιακά μέσα προβολής που έχουν οι επιχειρήσεις. INTIME /ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσονται τα τελευταία χρόνια σε ένα νέο, επιπλέον «εργαλείο» που έχουν στη διάθεση τους οι τουριστικές επιχειρήσεις για την προβολή τους.

Εκείνες μάλιστα που καταφέρνουν να αξιοποιήσουν σωστά την επίδραση που έχουν πρόσωπα τα οποία προβάλλονται μέσω των social media- στο Ιnstagam και το ταχύτατα αναπτυσσόμενο Tik Tok - καταφέρνουν και αποκομίζουν σημαντικά οφέλη.

H τάση του Influencer Marketing που ουσιαστικά αναλαμβάνει αυτό τον ρόλο, αναπτύσσεται τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας, λειτουργώντας συμπληρωματικά μαζί με τα παραδοσιακά μέσα προβολής που έχουν οι επιχειρήσεις.

Τα αποτελέσματα για τα ξενοδοχεία που είχαν ξεκινήσει τα προηγούμενα χρόνια να προβάλλονται μέσα από τη συνεργασία τους με influencers είναι ήδη εμφανή και σημαντικά, σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο CNN Greece ο κ. Θάνος Παπαδημητρίου, σύμβουλος επικοινωνίας με ειδίκευση στα ξενοδοχεία.

Ενδεικτικά αναφέρει πως υπάρχουν ξενοδοχεία στα οποία αυτή τη στιγμή «οι κρατήσεις που προέρχονται, είτε άμεσα, είτε έμμεσα από το Ιnstagram ή το Tik Tok, φτάνουν το 80%».

Πώς λειτουργεί το Influencer Marketing

Ο στόχος του Influencer Marketing είναι ουσιαστικά να «ανεβάσει το επίπεδο στο ξενοδοχείο» που αναλαμβάνει», σημειώνει ο κ. Παπαδημητρίου.

Το ξενοδοχείο λοιπόν, προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστό και να αυξήσει τις κρατήσεις του προσκαλεί κάποιον γνωστό influencer ο οποίος θα το προβάλλει μέσα από τους λογαριασμούς του στο Ιnstagram και το Tik Tok, τους οποίους ακολουθούν χιλιάδες χρήστες.

Η συνεργασία που αναπτύσσεται μεταξύ των δύο πλευρών είναι ανταποδοτική και όπως σημειώνει ο κ. Παπαδημητρίου το αποτέλεσμά της είναι μετρήσιμο. Καθώς σε πολλές περιπτώσεις μέσω ενός κωδικού τον οποίο χρησιμοποιεί ο πελάτης που έχει γνωρίσει το ξενοδοχείο από τον λογαριασμού του influencer, παρέχεται έκπτωση στην κράτηση που γίνεται. Έτσι η επιχείρηση γνωρίζει τις κρατήσεις που προήλθαν από τη συνεργασία.

Ο Θάνος Παπαδημητρίου εξηγεί πως είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος ενός ανθρώπου που έχει την εμπειρία να αξιολογεί τον influencer με τον οποίο θα συνεργαστεί το εκάστοτε ξενοδοχείο.

Να επιλέγει πρόσωπα που έχουν πραγματικά επιρροή στο κοινό που τους ακολουθεί, δεν έχουν δηλαδή «ψεύτικους» ακόλουθους στους λογαριασμούς τους, αλλά πραγματικούς χρήστες. Παράλληλα να μπορέσει να οργανώσει σε συνεργασία και με τις δύο πλευρές, το περιεχόμενο που θα προβληθεί στις αναρτήσεις που θα γίνουν. Όπως για παράδειγμα ένα νέο εστιατόριο εντός του ξενοδοχείου το οποίο η επιχείρηση θέλει να κάνει γνωστό στο κοινό.

Θάνος Παπαδημητρίου, σύμβουλος επικοινωνίας με ειδίκευση στα ξενοδοχεία

Αξίζει να σημειωθεί πως οι influencers διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: οι αμιγώς influencers από τη μία πλευρά και από την άλλη οι διάσημοι ηθοποιοί, τραγουδιστές και αθλητές που παράλληλα λειτουργούν και ως influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης,

Στις περισσότερες περιπτώσεις, για την προβολή των ξενοδοχείων επιλέγονται influencers από το εξωτερικό οι οποίοι απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό ενώ και οι ξένοι επισκέπτες που έρχονται στη χώρα μας επιλέγουν συνήθως να επισκεφθούν ξενοδοχεία που τους προσφέρουν όλες τις παροχές κατά την παραμονή τους.

Τη φετινή χρονιά η πορεία του ελληνικού τουρισμού είναι εντυπωσιακή όπως φαίνεται και από τις κρατήσεις στα ξενοδοχεία ολόκληρης της χώρας, σημειώνει ο κ. Παπαδημητρίου λέγοντας χαρακτηριστικά: «ο ελληνικός τουρισμός φέτος είναι sold out».

Έτσι, οι κινήσεις που γίνονται πλέον από τις επιχειρήσεις προκειμένου να αναπτύξουν συνεργασίες με influencers για την προβολή τους, αφορούν κατά κύριο λόγο τις κρατήσεις της επόμενης χρονιάς.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης