ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Επενδύσεις στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία μη αλκοολούχων mixers

Επενδύσεις στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία μη αλκοολούχων mixers
Οι μεγάλοι «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά των αναψυκτικών επενδύουν στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία αποτελούν τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά τα λεγόμενα μη αλκοολούχα mixers, με τους μεγάλους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην αγορά των αναψυκτικών να επενδύουν στην ανάπτυξή της.

Το pink grapefruit αποτελεί το προϊόν το οποίο είναι και το πλέον δημοφιλές στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέθεσε πρόσφατα κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής ενημέρωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Sales & Marketing Director της ΒΙΚΟΣ Α.Ε, η οποία εισήλθε στην κατηγορία με το Βίκος Pink Grapefruit το Μάρτιο του 2022, η αγορά του Pink Grapefruit αναπτύσσεται με ρυθμό +42,2% σε ετήσια βάση ενώ το σύνολό της ανέρχεται στα 3 εκατ. λίτρα.

Η Βίκος μέσα σε λίγους μόλις μήνες παρουσίας κατάφερε να βρίσκεται στην τρίτη θέση της αγοράς, με μερίδιο 12,3% (14,2% στη μικρή λιανική και 11,5% στα σούπερ μάρκετ). Τους καλοκαιρινούς μήνες μάλιστα κατέγραφε μερίδια πάνω από 16% και ήταν στη δεύτερη θέση της αγοράς.

Το pink grapefruit αποτελεί σύμφωνα με τον κ. Σεπετά και την «αιχμή του δόρατος» στη νέα επένδυση ύψους 22 εκατ. ευρώ που υλοποίησε η εταιρεία σε νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης αναψυκτικών στο Καλπάκι Ιωαννίνων. Προσθέτοντας δύο γραμμές για συσκευασίες από γυαλί και αλουμίνιο και ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για την είσοδό της Βίκος στην αγορά ΗοReCa.

«Είναι αμιγώς ένα προϊόν το οποίο έχει επιτόπια κατανάλωση και συνδυάζεται μαζί με αλκοολούχα ποτά» σημείωσε σχετικά με το Pink Grapefruit ο Κωνσταντίνος Σεπετάς.

Την παρουσία της στην κατηγορία των mixers ενίσχυσε και η Coca Cola HBC το περασμένο καλοκαίρι μετά το deal με τη Three Cents. Υπενθυμίζεται ότι μέσω της 100% θυγατρικής της CC Beverages Holdings II, η Coca Cola HBC εξαγόρασε την ESM Effervescent Sodas Management Limited (Three Cents), θυγατρική κατά 100% της Ideal Holdings.

Με την κίνηση αυτή η Coca Cola HBC, διευρύνει περαιτέρω το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο στην κατηγορία - στην οποία ήδη δραστηριοποιούνταν με της μάρκες Schweppes και Kinley- με ένα brand, αυτό της Τhree Cents, το οποίο μέσα σε λίγα χρόνια καθιερώθηκε στην αγορά.

Ανάμεσα στους μεγάλους «παίκτες» που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία παραμένει και η Ολυμπιακή ζυθοποιία με το σήμα Tuborg, η ΕΨΑ καθώς και η Green Cola.

Υπενθυμίζεται ότι η Green Cola μαζί με τη Χήτος ΑΕΒΕ, προχώρησαν τους προηγούμενους μήνες στη συμφωνία για δημιουργία κοινής εταιρείες με έδρα στο Λονδίνο, την Green Beverages Group Plc. Οι δύο εταιρείες, οι οποίες είχαν ήδη ξεκινήσει συνεργασία στην αρχή του έτος, προχώρησαν στην κίνηση αυτή με στόχο την αξιοποίηση του διευρυμένου χαρτοφυλακίου μη αλκοολούχων ποτών, με την ισχυροποίηση της παρουσίας των προϊόντων τους στις αγορές του εξωτερικού.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ