ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Στην τουριστική αγορά της Αθήνας ανοίγεται η Θεσσαλονίκη

Στην τουριστική αγορά της Αθήνας ανοίγεται η Θεσσαλονίκη

Η ενίσχυση της τουριστικής παρουσίας της Θεσσαλονίκης στο κοινό της Αθήνας προκειμένου να εξελιχθεί σε έναν κορυφαίο χειμερινό city break αποτελεί έναν από τους στόχους του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Όπως αναφέρθηκε χθες κατά τη διάρκεια σχετικής εκδήλωση, η Θεσσαλονίκη έχει εξελιχθεί σε σημαντικό τουριστικό προορισμό, ιδίως όσον αφορά τον τομέα του city break με τις διανυκτερεύσεις να έχουν φθάσει πλέον στα 4 εκατ. και τον αριθμό των κλινών (συμπεριλαμβανομένων και αυτών που διατίθενται μέσα από πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης) να έχουν φθάσει στις 20.000. Επιπλέον, οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις με το εξωτερικό έχουν φθάσει τις 73, γεγονός που έχει προσθέσει στη δυναμική του προορισμού.

Όπως επεσήμανε η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου, η πόλη έχει σημαντικά πλεονεκτήματα όπως τα 15 μνημεία της UNESCO, η μοναδική θέση του λιμανιού της πόλης, η εγγύτητα της πόλης με κοντινούς προορισμούς που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών όπως η Χαλκιδική, το Άγιο Όρος, ο Όλυμπος, διάφορα χιονοδρομικά κέντρα και περιοχές απίστευτης φυσικής ομορφιάς. Επιπλέον, σύμφωνα με το τελευταίο ενημερωτικό δελτίο του ΙΝΣΕΤΕ, οι τουρίστες τοποθετούν τη Θεσσαλονίκη στην πρώτη θέση στη κατηγορία φαγητού ποτού με ποσοστό 92% αφήνοντας πίσω μεγάλους γαστρονομικούς προορισμούς.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ειδική αναφορά έγινε και στην ανάπτυξη του τουρισμού στην Κεντρική Μακεδονία ενώ επισημάνθηκε ότι γενικότερα ανοίγονται ευοίωνες προοπτικές για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος όλο το χρόνο προς τη Θεσσαλονίκη, καθώς η προοπτική ενίσχυσης των πτήσεων από νέους προορισμούς προς το αεροδρόμιο Μακεδονία.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ