Σταϊκούρας: Δρομολογούμε την αξιοποίηση των δύο νέων Διευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών Αξόνων
Προσερχόμενος στις εργασίες του Άτυπου Συμβουλίου των υπουργών Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που πραγματοποιείται στις Βρυξέλλες, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε:
«Αντικείμενο των συζητήσεων είναι η προώθηση των πράσινων μεταφορών, η ανθεκτικότητα των υποδομών στις μεταφορές, η ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών και η υλοποίηση του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Στην Ελλάδα, η Κυβέρνηση εργάζεται μεθοδικά και υπεύθυνα. Προμηθευτήκαμε και θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία, ενισχύσαμε άμεσα το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2», την ηλεκτροκίνηση, αξιοποιούμε το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) για να ενισχύσουμε – ακόμη περισσότερο – τους σταθμούς φόρτισης, προωθούμε τη βιώσιμη αστική κινητικότητα και δρομολογούμε, σε συνεργασία με άλλες χώρες, την αξιοποίηση των δύο νέων Διευρωπαϊκών Σιδηροδρομικών Αξόνων και τη σύνδεση του σιδηροδρόμου με τους λιμένες της χώρας. Η χώρα αναπτύσσεται, εξελίσσεται, ισχυροποιείται».
Επίδομα 150 ευρώ ανά παιδί: Έως 30 Ιουνίου η καταβολή της έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης
05:00
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις - Τι προβλέπει το πρόγραμμα
04:00
Σε εξέλιξη δύο προγράμματα από τη ΔΥΠΑ για ΑμεΑ και ανέργους άνω των 55 ετών
03:00
Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00