Βουλή: Ψηφίστηκε με μεγάλη πλειοψηφία το μνημόνιο ψηφιακής συνεργασίας Ελλάδας - Κύπρου
Ολομέλεια Βουλή (Φωτογραφία αρχείου)
EUROKINISSI/ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣΚυρώθηκε με μεγάλη πλειοψηφία από την Ολομέλεια της Βουλής, το Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδος - Κύπρου, στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Υπέρ της κύρωσης τάχθηκαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ ενώ το ΚΚΕ μαζί με τη «Νίκη» και τους «Σπαρτιάτες» καταψήφισαν. Τέλος η Ελληνική Λύση, η Νέα Αριστερά και η Πλεύση Ελευθερίας δήλωσαν «παρών».
Ο υπουργός Ψηφιακής Συνεργασίας, Δημήτρης Παπαστεργίου, έκανε λόγο για «μία πάρα πολύ σημαντική κύρωση της Συμφωνίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Κύπρο, όχι μόνο για το κοινό ψηφιακό αποτύπωμα στις δύο χώρες αλλά και γιατί πλέον αποκτά σε καθημερινή βάση, κοινές διαδικασίες, κοινή οπτική στη σημερινή ψηφιακή εποχή και κοινή αντιμετώπιση προβλημάτων αλλά και προκλήσεων που υπάρχουν».
«Η παρούσα Συμφωνία που αφορά τη διευκόλυνση των συναλλαγών και τη μετακίνηση των πολιτών αποτελεί πιλότο προκειμένου να δούμε πως δύο κράτη, αλλά ένα έθνος και μία κοινή ψηφιακή πορεία, μπορούν να ξεπεράσουν ψηφιακές και άλλες δυσκολίες και να δουλέψουν πάνω σε ένα κοινό ψηφιακό υπόβαθρο», σημείωσε ο κ. Παπαστεργίου.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΔΜΗΕ: Τα επόμενα βήματα για να «κλειδώσει» η συμφωνία για το καλώδιο της Κύπρου
Βίντεο από την επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Τα απίθανα σημεία που εντοπίστηκαν ναρκωτικά
17:44
Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 16χρονης από τη Νέα Ερυθραία
17:36
Καύσωνας Ευρώπη: Πορτοκαλί συναγερμός στη Δανία - Υψηλές θερμοκρασίες στη Σουηδία
17:27
Ο Τραμπ πατάει από την Κύπρο το «κουμπί» επανεκκίνησης του Συμβουλίου Ειρήνης για τη Γάζα
17:20