Αυξάνεται κατά 50% του φοιτητικού επιδόματος με αναδρομική ισχύ
Αύξηση κατά 50% του φοιτητικού στεγαστικού επιδόματος από τα 1.000 στα 1.500 ευρώ, και στα 2.000 ευρώ για τους φοιτητές που συγκατοικούν, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Δικαιούχοι θα είναι 50.000 φοιτητές και σπουδαστές ΙΕΚ ενώ ο προϋπολογισμός είναι 75 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε η κυρία Κεραμέως, το μέτρο θα ισχύσει αναδρομικά και οι πρώτοι ωφελούμενοι θα είναι οι φοιτητές και οι σπουδαστές ΙΕΚ του έτους 2021 – 2022.
Ήδη από αυτό το φθινόπωρο κατά το οποίο θα καταβληθεί το φοιτητικό επίδομα για την περσινή χρονιά θα είναι αυξημένο κατά 50%, εξήγησε η υπουργός.

Παράλληλα, ενισχύονται κατά 8.150 οι θέσεις σε πέντε σύγχρονες φοιτητικές εστίες στα Πανεπιστήμια Κρήτης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Θράκης και Δυτικής Αττικής.
Οι χώροι έχουν ήδη καθοριστεί και τα έργα θα γίνουν με ΣΔΙΤ.

Ταξιδιωτικές τάσεις: Πώς διαλέγουν προορισμό διακοπών οι Έλληνες - 1 στους 2 χρησιμοποιούν AI
09:30
Old grace κοσμοπολιτισμός και πίτσα με θέα το ηλιοβασίλεμα στο νησί που ποτέ δεν κοιμάται
09:30
Κέρκυρα: Μοιραία εκδρομή για ηλικιωμένο τουρίστα - Ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις του
09:20
Νέες απειλές Τραμπ για αφανισμό του Ιράν: «Μπορεί να έρθει η στιγμή που δεν θα υπάρχει πλέον»
09:15