Φοιτητικό επίδομα: Αυξάνεται κατά 50% - Τι προβλέπεται αναλυτικά
Αύξηση κατά 50% του φοιτητικού στεγαστικού επιδόματος από τα 1.000 στα 1.500 ευρώ, και στα 2.000 ευρώ για τους φοιτητές που συγκατοικούν, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Δικαιούχοι θα είναι 50.000 φοιτητές και σπουδαστές ΙΕΚ ενώ ο προϋπολογισμός είναι 75 εκατ. ευρώ.
Όπως είπε η κυρία Κεραμέως, το μέτρο θα ισχύσει αναδρομικά και οι πρώτοι ωφελούμενοι θα είναι οι φοιτητές και οι σπουδαστές ΙΕΚ του έτους 2021 – 2022.
Ήδη από αυτό το φθινόπωρο κατά το οποίο θα καταβληθεί το φοιτητικό επίδομα για την περσινή χρονιά θα είναι αυξημένο κατά 50%, εξήγησε η υπουργός.

Παράλληλα, ενισχύονται κατά 8.150 οι θέσεις σε πέντε σύγχρονες φοιτητικές εστίες στα Πανεπιστήμια Κρήτης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Θράκης και Δυτικής Αττικής.
Οι χώροι έχουν ήδη καθοριστεί και τα έργα θα γίνουν με ΣΔΙΤ.

Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59