ΧΡΗΜΑ

Cardlink: Πώς κινήθηκαν οι αγορές τις γιορτές

Cardlink: Πώς κινήθηκαν οι αγορές τις γιορτές
Οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με την εστίαση να κατακτά τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι pixabay

Με μία περιορισμένη αύξηση της τάξεως του 5% παρουσίασε η αγοραστική κίνηση την περίοδο 23-31 Δεκεμβρίου σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021. 

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η Cardlink και βασίζονται στα δεδομένα που συγκέντρωσε και επεξεργάστηκε από τις συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν με κάρτα σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με την Cardlink, οι περισσότερες αγορές με κάρτα σε ένα λεπτό διενεργήθηκαν την Παραμονή των Χριστουγέννων, με 5.913 συναλλαγές.

Οι καταναλωτές επισκέφθηκαν τα φυσικά καταστήματα για τις αγορές τους, με την εστίαση να κατακτά τις τρεις πρώτες θέσεις στην ποσοστιαία αύξηση του αριθμού συναλλαγών σε σχέση με πέρυσι. Συγκεκριμένα, οι συναλλαγές σε Fast food παρουσίασαν αύξηση 50%, σε εστιατόρια 47% και σε καφέ-μπαρ 38%.

Επιπλέον, πρωτιά στις online συναλλαγές κατέλαβε ο κλάδος των τυχερών παιχνιδιών και των στοιχημάτων, αλλά σημαντική αύξηση παρουσίασαν επίσης και οι online κρατήσεις εισιτηρίων για τρένα (+45%) και οι online φορτίσεις για τα διόδια (+49%).

Παραδοσιακά, οι γιορτές αποτελούν ιδανική ευκαιρία για κοντινές ή μακρινές εξορμήσεις. Κορυφαία επιλογή των καταναλωτών για τις ημέρες 23/12-08/01 αποτέλεσαν οι νομοί Ευρυτανίας, Τρικάλων, Πέλλης, Δράμας και Καρδίτσης, δημοφιλείς χριστουγεννιάτικοι προορισμοί.



ΔΗΜΟΦΙΛΗ