ΧΡΗΜΑ

Γιατί το ΙΝΚΑ καλεί σε μποϊκοτάζ σε γαλακτοκομικά και τυροκομικά

Γιατί το ΙΝΚΑ καλεί σε μποϊκοτάζ σε γαλακτοκομικά και τυροκομικά
«Επιλέξαμε να κάνουμε μποϊκοτάζ στα συγκεκριμένα προϊόντα γιατί έχουν τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις την τελευταία διετία» εξηγεί ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ στο CNN Greece. Pixabay

Τους λόγους για τους οποίους το ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας, καλεί τους καταναλωτές σε μποϊκοτάζ για μία εβδομάδα, σε γαλακτοκομικά και τυροκομικά προϊόντα, εξηγεί στο CNN Greece o πρόεδρος του ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης.

Υπενθυμίζεται ότι η παρότρυνση του ΙΝΚΑ προς τους καταναλωτές είναι να μην αγοράζουν γαλακτοκομικά, γάλατα, γιαούρτια, τυροκομικά - εγχώρια ή εισαγωγής - από τις 13 Φεβρουαρίου έως 20 Φεβρουαρίου 2023.

«Επιλέξαμε να κάνουμε μποϊκοτάζ στα συγκεκριμένα προϊόντα γιατί έχουν τις μεγαλύτερες ανατιμήσεις την τελευταία διετία» εξηγεί ο κ. Λεχουρίτης, συμπληρώνοντας ότι θα ακολουθήσουν το επόμενο διάστημα κι άλλα προϊόντα, στα οποία επίσης διαπιστώνονται μεγάλες αυξήσεις.

Ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ υποστηρίζει ότι τα μέτρα που έχει λάβει έως τώρα η κυβέρνηση για την ακρίβεια, όπως το «καλάθι του νοικοκυριού», δεν έχουν αποτέλεσμα και «με παρότρυνση των καταναλωτών, οι οποίοι δεν αντέχουν άλλο την ακρίβεια», το ΙΝΚΑ προχώρησε στην συγκεκριμένη απόφαση.

«Στόχος είναι να αντιληφθεί η αγορά πως η δύναμη είναι οι καταναλωτές οι οποίοι επιλέγουν τα προϊόντα που θα αγοράσουν» σημειώνει ο κ. Λεχουρίτης.

Στο ερώτημα, εάν είναι εφικτό για μία ολόκληρη εβδομάδα οι πολίτες να μην αγοράσουν τελικά καθόλου, ούτε γάλα, ούτε γιαούρτι, ούτε τυρί, ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ απαντά στο CNN Greece: «Υπάρχουν κατηγορίες καταναλωτών, όπως οι ηλικιωμένοι και τα παιδιά που δεν γίνεται να μην καταναλώνουν γάλα ή γιαούρτι, μπορούμε όμως να περιορίσουμε για παράδειγμα το τυρί ή όποιο προϊόν από αυτά, μπορεί ο κάθε καταναλωτής».

Σχετικά με το ενδεχόμενο να παρατηρηθούν μαζικές αγορές των συγκεκριμένων προϊόντων πριν ή μετά την εβδομάδα αυτή, οπότε τελικά με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να τα αγοράσουν τελικά οι καταναλωτές, ο κ. Λεχουρίτης σημειώνει ότι αυτή η πιθανότητα υπάρχει σε κάθε μποϊκοτάζ που γίνεται. Υποστηρίζει παράλληλα ότι η συγκεκριμένη πρακτική του μποϊκοτάζ εφαρμόζεται και στο εξωτερικό από τους καταναλωτές με επιτυχή αποτελέσματα και εάν τελικά πετύχει και στη χώρα μας, η αγορά θα λάβει το μήνυμα κατά της ακρίβειας.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ