«Εξοικονομώ»: Παράταση του προγράμματος μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου
Μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου του 2023, έλαβαν παράταση οι ωφελούμενοι για την υλοποίηση των παρεμβάσεων, στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ - Αυτονομώ».
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειαςπρόκειται για την τελευταία παράταση που δίνεται, βάσει των δεσμεύσεων που υπάρχουν από τα χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ 2014-2020 και Ταμείο Ανάκαμψης) του προγράμματος.
Υπενθυμίζεται ότι στις 12 Ιουνίου ξεκίνησε ο νέος κύκλος του προγράμματος «Εξοικονομώ 2023», συνολικού προϋπολογισμού 300 εκατ. ευρώ.
Από τα 300 εκατ., τα 60 εκατ. ευρώ διατίθενται αποκλειστικά για ευάλωτα νοικοκυριά, με στόχο την καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας.
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ