Εξοικονομώ-Αυτονομώ: Παρατείνεται έως 10 Οκτωβρίου η προθεσμία υλοποίησης παρεμβάσεων
Ανανεώθηκε:
Παρατείνεται έως και την Τρίτη 10 Οκτωβρίου του 2023, η προθεσμία που έχουν οι ωφελούμενοι για την υλοποίηση παρεμβάσεων, στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονομώ - Αυτονομώ», με απόφαση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρου Σκυλακάκη.
Υπενθυμίζεται ότι, η προηγούμενη παράταση ήταν η τελευταία που θα δινόταν (έως 15/9, με δυνατότητα επέκτασης έως 30/9 λόγω ανωτέρας βίας), βάσει και των δεσμεύσεων που υπάρχουν από τα χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ 2014-2020 και Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας) του προγράμματος.
Ωστόσο, λόγω των πρόσφατων φυσικών καταστροφών κρίθηκε αναγκαία η επέκταση της προθεσμίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Εξοικονόμηση ενέργειας στις επιχειρήσεις: Τρία νέα προγράμματα μέχρι το τέλος του 2023
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Ντόναλντ Τραμπ στο Όρος Ράσμορ την 3η Ιουλίου για τους εορτασμούς για τα 250 χρόνια των ΗΠΑ
23:15
ΚΟΣΜΟΣ
Τουρκία: Κατασχέθηκαν 10.000 αντικείμενα ιστορικής αξίας - Ανάμεσά τους και ελληνικές αρχαιότητες
23:04
ΕΛΛΑΔΑ
Δύο συλλήψεις για πυρκαγιά από αμέλεια στη Σπάρτη Λακωνίας και στο Σαραβάλι Αχαΐας
22:52
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Στην κορυφή οι δίδυμοι του ΓΕΛ Βουνάργου - Το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν
22:43
ΚΟΣΜΟΣ