ΧΡΗΜΑ

«Μόνιμη μείωση τιμής»: Aυξάνονται οι εταιρείες και τα προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ

«Μόνιμη μείωση τιμής»: Aυξάνονται οι εταιρείες και τα προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ
INTIME

Περισσότερες από 20 είναι πλέον οι εταιρείες που συμμετέχουν, με συνολικά πάνω από 300 κωδικούς, στη νέα πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης.

Aπό τα 233 προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ της περασμένης εβδομάδας, σύμφωνα με πληροφορίες του CNN Greeece, αυτή τη στιγμή, έχουν αυξηθεί κοντά στα 320, εκείνα που λαμβάνουν το ειδικό σήμα της «μόνιμης μείωσης τιμής». Κάτι που σημαίνει, ότι μειώνεται η τιμή τους κατά τουλάχιστον 5%, έχοντας παράλληλα έγγραφη δέσμευση από πλευράς προμηθευτών, ότι θα τη διατηρήσουν μειωμένη για ένα εξάμηνο τουλάχιστον.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως, ότι ένα μεσαίου τύπου κατάστημα σούπερ μάρκετ διαθέτει περίπου 15.000 κωδικούς, σε πολλούς εκ των οποίων οι τιμές έχουν ανατιμηθεί σημαντικά τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Ως εκ τούτου, γίνεται σαφές ότι προκειμένου να ελαφρυνθεί ο καταναλωτής στον τελικό λογαριασμό στο ταμείο, ο αριθμός των προϊόντων που συμμετέχουν στο μέτρο το οποίο εφαρμόζεται κατά της ακρίβειας, είναι απαραίτητο να αυξηθεί.

Ο στόχος, όπως έχει επισημαίνει και ο ίδιος ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, είναι στην πρωτοβουλία να συμμετάσχουν περισσότεροι από 500 κωδικοί.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης την προηγούμενη εβδομάδα συνολικά 18 εταιρείες, κυρίως από τον κλάδο των τροφίμων, συμμετείχαν και συγκεκριμένα οι: Όλυμπος, Γιώτης, Βιολάντα, Μύλοι Λούλη, ΤΡΙΚΚΗ, Numil Hellas, Παλίρροια-Σουλιώτης, Χαλβατζής Μακεδονική, Καραμολέγκος, MULTI FOAM, EURICOM, MELINDA, ARLA, ΜΑΝΔΡΕΚΑΣ, FLOS, ΝΙΚΑΣ, ΔΕΛΤΑ, Procter & Gamble.

Με τις εταιρείες να έχουν περιθώριο έως τις 30 Νοεμβρίου προκειμένου να αποστείλουν εγγράφως τη δέσμευσή τους για μείωση της τιμής, ήδη την τρέχουσα εβδομάδα, ο αριθμός τους έχει αυξηθεί, ενώ όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές του υπουργείου Ανάπτυξης, διευρύνονται και οι κατηγορίες των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.

Από την πλευρά τους οι καταναλωτές ενημερώνονται για τα συγκεκριμένα προϊόντα από τα ειδικά ταμπελάκια που έχουν τοποθετηθεί τις τελευταίες μέρες στα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, ενώ αναμένεται το προσεχές διάστημα να αναρτηθούν και στην πλατφόρμα e-katanalotis.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ