ΧΡΗΜΑ

Ποια είναι τα 428 τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για τη «μόνιμη μείωση τιμών»

Ποια είναι τα 428 τα προϊόντα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για τη «μόνιμη μείωση τιμών»
Eurokinissi

Περισσότερα από 428 είναι τα προϊόντα  των εταιρειών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τις «μόνιμες μειωμένες τιμές τουλάχιστον κατά 5%» στα προϊόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ.

Την διαπίστωση αυτή έκανε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, κατά την σημερινή του επίσκεψη του σε σούπερ μάρκετ στο Μαρούσι αναφέροντας ότι απώτερος στόχος της κυβέρνησης είναι τα προϊόντα με μειωμένη τιμή να ξεπεράσουν τα 500.

Όπως δήλωσε ο Κώστας Σκρέκας οι εταιρείες από την ώρα που θα ενημερώσουν ότι συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για τις μειώσεις τιμών έχουν ένα χρονικό περιθώριο για τη σηματοδότηση των προϊόντων στο ράφι, ενώ ταυτόχρονα εξακολουθούν να υπάρχουν τα προωθητικά πακέτα και δεν αποκλείεται να συμμετάσχουν τα ίδια προϊόντα και στο καλάθι του νοικοκυριού.

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης οι παρεμβάσεις της κυβέρνησης, δηλαδή, η «μόνιμη μείωση τιμής» με ειδική σήμανση στο ράφι και το «καλάθι του νοικοκυριού», συμβάλουν στη σταδιακή́ μείωση των τιμών.

Πρόστιμα σε πολυεθνικές

Σχολιάζοντας τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν χθες σε δυο πολυεθνικές εταιρείες ο Κώστας Σκρέκας τόνισε ότι πρόθεση του υπουργείου είναι η συνέχιση των ελέγχων και η συμμόρφωση των εταιρειών που παραβιάζουν το νόμο για παράνομη κερδοφορία.

«Οι έλεγχοι συνεχίζονται. Η απόφασή μας είναι όσοι παραβιάζουν το νόμο για αθέμιτη κερδοφορία, θα το πληρώσουν ακριβά. Χθες υποχρεωθήκαμε να επιβάλλουμε τα ανώτατα πρόστιμα σε δυο πολυεθνικές εταιρείες και περιμένουμε να διορθώσουν, άμεσα, τις τιμές στο ράφι για τα προϊόντα για τα οποία τους επιβλήθηκε το πρόστιμο ενώ θα είναι σημαντικό να συμμετάσχουν και στην πρωτοβουλία μόνιμης μείωσης τιμής. Η μία, ήδη, γνωστοποίησε ότι συμμετέχει και περιμένουμε κι από τη άλλη να συμμετάσχει.

Στόχος είναι υπάρξει, άμεσα, συμμόρφωση και να καταλάβουν οι μεγάλες εταιρείες ότι είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης και βιωσιμότητας των ίδιων ότι πρέπει να μειωθούν οι τιμές, αφού μειώνονται οι παράγοντες κόστους».

Παράλληλα ο υπουργός σημείωσε ότι στόχος είναι να ενδυναμωθεί και ο ρόλος του ίδιου του καταναλωτή στην αγορά όπως με την αξιοποίηση της εφαρμογής e-Katanalotis για να συγκρίνει και να επιλέγει τις συμφέρουσες τιμές.

«Η προσπάθεια μείωσης του πληθωρισμού είναι συνεχής. Οι καταναλωτές βλέπουν ακριβά προϊόντα στα ράφια των σούπερ μάρκετ κι αυτό δεν θα αλλάξει άμεσα, αλλά με τον διαρκή έλεγχο της αγοράς ώστε να επιβάλλονται πρόστιμα σε όσους καταστρατηγούν τη νομοθεσία και με την ειδική ταμπέλα για την έκπτωση τουλάχιστον 5% για τουλάχιστον 6 μήνες, σταδιακά, θα σταθεροποιηθούν και θα μειωθούν οι τιμές. Αυτό επιδιώκουμε να επεκταθεί σε όσα περισσότερα προϊόντα γίνεται» καταλήγει ο υπουργός Ανάπτυξης.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ