ΧΡΗΜΑ

Σούπερ μάρκετ: Ποια είναι τα σχέδια για το «καλάθι των Χριστουγέννων»

Σούπερ μάρκετ: Ποια είναι τα σχέδια για το «καλάθι των Χριστουγέννων»
PEXELS

Το «καλάθι των Χριστουγέννων» βρέθηκε μεταξύ άλλων και στο επίκεντρο της συνάντησης που είχαν τη ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας με εκπροσώπους της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Το νέο αυτό μέτρο, το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί στα σούπερ μάρκετ για περιορισμένο χρονικό διάστημα, όπως και πέρσι, την περίοδο των γιορτών, με στόχο τη συγκράτηση των τιμών.

Πρόκειται ουσιαστικά για το «Καλάθι του νοικοκυριού» εμπλουτισμένο με προϊόντα αυξημένης ζήτησης που «συνθέτουν» το χριστουγεννιάτικο τραπέζι των καταναλωτών. Την περασμένη χρονιά αυτά ήταν η γαλοπούλα, το μοσχάρι, το τσουρέκι, η βασιλόπιτα και η σοκολάτα.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο Ανάπτυξης βρίσκεται σε «ανοιχτή γραμμή» επικοινωνίας με τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και αλλά και τους προμηθευτές σχετικά με την νομοθετική ρύθμιση που προωθεί για αντιμετώπιση των πλασματικών προσφορών στα ράφια.

Ο στόχος από πλευράς υπουργείου, όπως έχει επισημανθεί είναι να μπει μια «τάξη» σε ό,τι αφορά τις προσφορές και παράλληλα «φρένο» στις παραπλανητικές τακτικές στις προωθητικές ενέργειες, ώστε τα προϊόντα να διατίθενται σε μία μόνιμη χαμηλή τιμή, ανεξαρτήτως των όποιων προσφορών επιθυμούν οι επιχειρήσεις να κάνουν στη συνέχεια.

Εκείνο που σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητείται στο πλαίσιο των συζητήσεων αυτών είναι ο τρόπος και διαδικασία ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για «καθαρές και ουσιαστικές προσφορές» στα προϊόντα.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ