«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Ανοιχτή η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις
Ανανεώθηκε:
Τη δυνατότητα να υποβάλουν αιτήσεις για την ένταξη στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» έχουν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Η δυνατότητα αυτή δίνεται λόγω της αποδέσμευσης ποσού 6.392.916,37 ευρώ, όταν 3.040 πολίτες που είχαν υποβάλλει σχετική αίτηση στο παρελθόν, δεν κατέθεσαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην προβλεπόμενη ημερομηνία.
Έτσι, με τη λήξη της προθεσμίας για αιτήσεις που είχαν υπαχθεί σε αποφάσεις υπαγωγής έως 27/11/2023, οι αιτήσεις των 3.040 πολιτών που δεν ανταποκρίθηκαν, απορρίφθηκαν.
Νέες αιτήσεις ξεκίνησαν να υποβάλλονται ήδη από την Τρίτη (16/1), έως εξαντλήσεων του διαθέσιμου ποσού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέα εποχή για την αυτοκίνηση: Μειώνονται οι εκπομπές του CO2 - Αυξάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας - Σηκώθηκαν αεροσκάφη
14:12
ΕΛΛΑΔΑ
Αναστάτωση στους κατοίκους και τους επισκέπτες της Μυτιλήνης από την σεισμική δόνηση 3,6 Ρίχτερ
14:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τσίπρας: Η διαφθορά είναι αόρατος φόρος που πληρώνει κάθε ελληνική οικογένεια
14:01
ΚΟΣΜΟΣ
Αυστραλία: Βρέθηκε σορός 17χρονης μέσα σε βαλίτσα, συνελήφθη 46χρονος - Το βίντεο που τον «καίει»
13:54
ΚΟΣΜΟΣ