«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Ανοιχτή η πλατφόρμα για νέες αιτήσεις
Ανανεώθηκε:
Τη δυνατότητα να υποβάλουν αιτήσεις για την ένταξη στο πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ» έχουν οι ενδιαφερόμενοι πολίτες, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Η δυνατότητα αυτή δίνεται λόγω της αποδέσμευσης ποσού 6.392.916,37 ευρώ, όταν 3.040 πολίτες που είχαν υποβάλλει σχετική αίτηση στο παρελθόν, δεν κατέθεσαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην προβλεπόμενη ημερομηνία.
Έτσι, με τη λήξη της προθεσμίας για αιτήσεις που είχαν υπαχθεί σε αποφάσεις υπαγωγής έως 27/11/2023, οι αιτήσεις των 3.040 πολιτών που δεν ανταποκρίθηκαν, απορρίφθηκαν.
Νέες αιτήσεις ξεκίνησαν να υποβάλλονται ήδη από την Τρίτη (16/1), έως εξαντλήσεων του διαθέσιμου ποσού.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Νέα εποχή για την αυτοκίνηση: Μειώνονται οι εκπομπές του CO2 - Αυξάνονται τα ηλεκτρικά οχήματα
ΚΟΣΜΟΣ
Χάος από «εισβολή» πολιτών σε κατάστημα για να αγοράσουν κλιματιστικά και ανεμιστήρες στη Γαλλία
16:10
ΕΛΛΑΔΑ
Κατέληξε η 43χρονη που τραυματίστηκε στο σκοπευτήριο Ηρακλείου Κρήτης
16:01
ΕΛΛΑΔΑ
Υπό έλεγχο η φωτιά σε δασική έκταση στην Μαμουλάδα Αιτωλοακαρνανίας
15:46
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Πτώση τοίχου από κτήριο - Διακοπή κυκλοφορίας στην Εργοτίμου
15:33
ΕΛΛΑΔΑ