Ενεργειακός Διαμεσολαβητής: Τι είναι και πότε τίθεται σε ισχύ
Σε ισχύ βρίσκεται ήδη από την 1η Φεβρουαρίου ο Ελληνικός Ενεργειακός Διαμεσολαβητής, που σκοπό έχει να μεσολαβεί προκειμένου να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών/πελατών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.
Αντικείμενο ενεργειακής διαμεσολάβησης μπορούν να αποτελέσουν, ενδεικτικά, οι αμφισβητήσεις χρεώσεων, ρήτρας, ύψους της κατανάλωσης, η ασάφεια λογαριασμού κτλ.
Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή για διαμεσολάβηση γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) που έχει αναπτύξει η ΡΑΑΕΥ για τον σκοπό αυτό.
Προϋποθέσεις για την υποβολή της αίτησης διαμεσολάβησης είναι:
- Η προηγούμενη υποβολή παραπόνου στην εφαρμογή www.myrae.gr το οποίο δεν τελεσφόρησε
- H διαφορά να εμπίπτει στις αποδεκτές κατηγορίες διαμεσολάβησης
- Η αποδοχή εξέτασης της διαφοράς από τον Ενεργειακό Διαμεσολαβητή
Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ολοκληρώνει τη διαδικασία της επίλυσης της διαφοράς μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή/διαχειριστή εντός διαστήματος 90 ημερών από την ημερομηνία που έλαβε τον πλήρη φάκελο της αναφοράς/καταγγελίας.
Ως Ενεργειακός Διαμεσολαβητής ορίστηκε από την Ολομέλειας της ΡΑΑΕΥ ο αναπληρωτής καθηγητής και μέλος της, κ. Κομνηνός Κόμνιος.
Σημειώνεται πως όλη η διαδικασία προσφέρεται δωρεάν για τους καταναλωτές.
Συναγερμός για οδηγό φορτηγού που κινούνταν στο αντίθετο θέμα στην Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης
10:35
Εξαρθρώθηκε κύκλωμα εκμετάλλευσης ανηλίκων – Τους εξανάγκαζαν να πωλούν λαθραία τσιγάρα
10:32
Δισεκατομμύρια δολάρια σε στρατιωτικές δαπάνες από το Ισραήλ παρά την εκεχειρία στη Γάζα
10:20
Κακοκαιρία Byron: Απεγκλωβισμοί πολιτών από σπίτια και αυτοκίνητα στην Αθήνα
10:14