Ηλεκτροκίνηση: Την Παρασκευή πληρώνονται 4,4 εκατ. ευρώ σε 1.012 δικαιούχους
Την Παρασκευή 22/3/2024 θα πιστωθεί, με την 14η σχετική απόφαση, στους λογαριασμούς 1.012 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 4.398.866,76 ευρώ.
Έτσι, για τον μήνα Μάρτιο, το ύψος των επιδοτήσεων φθάνει τα 7,15 εκατ. ευρώ, καθώς στις 6/3/2024 πληρώθηκαν 2.757.829,73 ευρώ, σε άλλους 695 δικαιούχους του προγράμματος.
Συνολικά, από τον Νοέμβριο, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει επιδοτήσει 4.945 δικαιούχους με το ποσό των 15.717.926 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού οχήματος.
Παράλληλα, αναρτήθηκε χθες στη «Διαύγεια» η 12η απόφαση για υπαγωγή αιτούντων στη δράση «e-Astypalea» με τον αριθμό των νέων εγκεκριμένων αιτήσεων να φτάνει τις 13. Αντίστοιχα, η συνολική επιλέξιμη δημόσια δαπάνη είναι ίση με 229.466 ευρώ.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Το δίκτυο φόρτισης ανησυχεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30