Νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους εργαζόμενους στα ζαχαροπλαστεία
Την υπογραφή νέας Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για τους εργαζόμενους στα ζαχαροπλαστεία όλης της χώρας και στα εργαστήρια αυτών, διάρκειας 2 ετών και συνολικά αυξήσεις 15%, ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στον Επισιτισμό-Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ).
Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας προβλέπει συνολικά αυξήσεις 15% και οι μισθοί διαμορφώνονται από 830 ευρώ (o κατώτατος οριοθετημένος μισθός), 862,95 ευρώ, 871,50 ευρώ έως 906,10 ευρώ, ανάλογα την κατηγορία και την ειδικότητα.
Παράλληλα, διατηρούνται στο ακέραιο όλοι οι θεσμικοί όροι.
Οι τριετίες αμείβονται με 5% επί του βασικού μισθού ανά τριετία, ενώ, σε αντίθεση με τον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα, στον κλάδο αυτό ισχύουν έξι τριετίες και όχι τρεις.
Η σύμβαση αφορά περίπου 5.000 επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα και περίπου 15.000 εργαζόμενους.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, οι κοινωνικοί εταίροι ΠΟΕΕΤ, ΟΕΖΕ και ΓΣΕΒΕΕ, έκαναν το χρέος τους και ρύθμισαν τους όρους αμοιβής και εργασίας των εργαζομένων του κλάδου αυτού και, τώρα, απομένει να κηρυχθεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας γενικώς υποχρεωτική από το υπουργείο Εργασίας.
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Υπογραφή της 2ης επιχειρησιακής συλλογικής σύμβασης εργασίας στην Intrum Hellas ΑΕΔΑΔΠ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30