Πώς η χρήση κλιματιστικού φουσκώνει τους λογαριασμούς ρεύματος
Το κλιματιστικό πολλές ώρες την ημέρα χρησιμοποιούν οι καταναλωτές με αποτέλεσμα να αυξάνει τον λογαριασμό ρεύματος.
Οι αυξημένες χρεώσεις, ωστόσο, στους λογαριασμούς ρεύματος φαίνεται πως θα κάνουν τους πολίτες να βρουν εναλλακτικούς τρόπους να δροσιστούν.
Πόσο όμως «καίει» το κλιματιστικό μετά τις αυξήσεις;
Με τιμή 14 λεπτά ανά κιλοβατώρα, που είναι η μέση τιμή Ιουνίου για οκτάωρη χρήση:
- Κλιματιστικό χωρίς inverter 9.000 BTU: 0,21 ευρώ/ ώρα = 1,68 ευρώ
- Κλιματιστικό χωρίς inverter 12.000 BTU: 0,29 ευρώ/ ώρα = 2,32 ευρώ
- Κλιματιστικό χωρίς inverter 18.000 BTU: 0,43 ευρώ/ ώρα = 3,44 ευρώ
- Κλιματιστικό χωρίς inverter 24.000 BTU: 0,57 ευρώ/ ώρα = 4,56 ευρώ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ