Πότε εκπνέει η προθεσμία των επιχειρηματιών για την διασύνδεση POS και ταμειακών συστημάτων
Μηχάνημα POS
FREEPIKΣτην αποστολή 50.371 υπενθυμιστικών e-mails σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, που δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα τη διασύνδεση των ταμειακών τους συστημάτων με τα POS, που διαθέτουν, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Στην επιστολή υπενθυμίζεται ότι:
• Η προθεσμία για τη διασύνδεση εκπνέει στις 30 Σεπτεμβρίου.
• Το πρόστιμο για τη μη διασύνδεση είναι από 10.000 έως 20.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία των βιβλίων.
Η ΑΑΔΕ καλεί τις επιχειρήσεις να προγραμματίσουν άμεσα ραντεβού με τον συνεργάτη τους, που κατασκευάζει ή υποστηρίζει τεχνικά το Εμπορικό/Λογιστικό πρόγραμμα διαχείρισης (ERP), που χρησιμοποιούν, για τη διασύνδεση των POS τους, με το ERP, το οποίο συνεργάζεται με Φορολογικό Ηλεκτρονικό Μηχανισμό τους (ΦΗΜ) ή τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46
Δύο νεκροί λουόμενοι σε Κω και Χαλκιδική με διαφορά λίγων ωρών
17:32
«Φύγε, πάρε τη βαλίτσα μου»: Το σημείωμα που άφησε η 43χρονη πριν πάει στο σκοπευτήριο Ηρακλείου
17:21
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτευσε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11