«Καμπανάκι» σε 50.000 επιχειρήσεις χωρίς POS - Υποχρεωτική η διασύνδεση με τα ταμειακά συστήματα
Μηχάνημα POS
EUROKIΝΙSSI/ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣΣτην αποστολή 50.371 υπενθυμιστικών e-mails σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις, που δεν έχουν ολοκληρώσει ακόμα τη διασύνδεση των ταμειακών τους συστημάτων με τα POS, που διαθέτουν, προχώρησε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.
Στην επιστολή υπενθυμίζεται ότι:
• Η προθεσμία για τη διασύνδεση εκπνέει στις 30 Σεπτεμβρίου.
• Το πρόστιμο για τη μη διασύνδεση είναι από 10.000 έως 20.000 ευρώ, ανάλογα με την κατηγορία των βιβλίων.
Η ΑΑΔΕ καλεί τις επιχειρήσεις να προγραμματίσουν άμεσα ραντεβού με τον συνεργάτη τους, που κατασκευάζει ή υποστηρίζει τεχνικά το Εμπορικό/Λογιστικό πρόγραμμα διαχείρισης (ERP), που χρησιμοποιούν, για τη διασύνδεση των POS τους, με το ERP, το οποίο συνεργάζεται με Φορολογικό Ηλεκτρονικό Μηχανισμό τους (ΦΗΜ) ή τον Πάροχο Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
Φωτιά στην Καλλιθέα: Με εγκαύματα στο πρόσωπο και παροχή οξυγόνου δύο εθελοντές πυροσβέστες
17:46