Πως επηρεάζει το κοινωνικό τιμολόγιο το επίδομα θέρμανσης στο ρεύμα
Λύση σε ένα πρόβλημα που αφορά χιλιάδες ευάλωτα νοικοκυριά φέρνει το υπουργείο Ενέργειας με την αλλαγή του ορίου κατανάλωσης στο ρεύμα για όσους έχουν Κοινωνικό Τιμολόγιο (ΚΟΤ).
Όπως προανήγγειλε ο ΥΠΕΝ κ. Θοδωρής Σκυλακάκης, οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν το πρώτο 15θήμερο του Δεκεμβρίου και η εφαρμογή των νέων δεδομένων θα γίνει από την επόμενη χρονιά.
Ποιο είναι το πρόβλημα
Αυτή την στιγμή τα νοικοκυριά που έχουν κοινωνικό τιμολόγιο δεν δικαιούνται να λάβουν επίδομα θέρμανσης για θέρμανση με ρεύμα.
Διατηρούν όμως το δικαίωμα να κάνουν αίτηση για επιδότηση στην θέρμανση με κάποιο καύσιμο, όπως πετρέλαιο ή φυσικό αέριο.
Παράλληλα, αν ξεπεράσουν το πλαφόν της κατανάλωσης, ενδέχεται να πληρώσουν ακόμα και τα διπλάσια από έναν καταναλωτή που δεν έχει κοινωνικό τιμολόγιο (ΚΟΤ) στο ρεύμα.
Το ΥΠΕΝ σχεδιάζει την «λύση»
Σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό κ. Θοδωρή Σκυλακάκη, το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι το όριο κατανάλωσης των λογαριασμών ΚΟΤ στις 500 Kwh παραμένει ενιαίο κατά τη διάρκεια όλης της χρονιάς και προανήγγειλε πως αυτό είναι κάτι που το ΥΠΕΝ έχει σκοπό να το αλλάξει άμεσα.
Στο νέο σύστημα, ο τρόπος υπολογισμού του ορίου θα εφαρμόζει το σύστημα των βαθμοημερών, ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή και τις ανάγκες των νοικοκυριών.
Μάλιστα, επισήμανε πως το νέο όριο κατανάλωσης ΚΟΤ θα αφορά στο διάστημα από 1η Δεκεμβρίου μέχρι 31 Μαρτίου.
Ο γύρος της Ολλανδίας με 49 ευρώ: Προσελκύοντας τουρίστες στα βάθη της τοπικής κουλτούρας
16:40
Μάσκες προσώπου, παγοκολιέδες, ψυχρές γραβάτες: Ευρηματικές μέθοδοι κρατούν μακριά τη ζέστη
16:30
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08