Επτά ενισχύσεις στους μισθούς του Δημοσίου - Πόσο θα αυξηθούν
Υπάλληλοι στο δημόσιο
EUROKINISSIΜε ακόμα έξι τρόπους θα ενισχυθούν φέτος οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων, πέρα από την οριζόντια ετήσια αύξηση που θα ισχύσει από την 1η Απριλίου 2025, σε όλα τα κλιμάκια.
Σύμφωνα με πληροφορίες αλλά και όλα όσα έχει αναγγείλει το οικονομικό επιτελείο, οι εργαζόμενοι στο δημόσιο θα «κερδίσουν» μέσα από μια σειρά μέτρων ενίσχυσης όπως η μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά μία μονάδα αλλά και το μπόνους απασχόλησης για τους υπάλληλους σε υπουργεία, δήμους, περιφέρειες, νοσοκομεία, στρατιωτικοί των Ενόπλων Δυνάμεων, ένστολο προσωπικό των Σωμάτων Ασφαλείας.
Παράλληλα, αναμένονται σταδιακές αυξήσεις μισθών σε όσους έχουν προσωπική διαφορά, κάτι που αφορά περίπου 40.000 – 50.000 εργαζόμενους.
Ακόμα προβλέπεται:
- Αύξηση 20% της αποζημίωσης των γιατρών του ΕΣΥ για εφημερίες
- Αυτοτελής φορολόγηση της αποζημίωσης των εφημεριών με συντελεστή 22%
- Νέο επίδομα ιδιαίτερων συνθηκών εργασίας & επικινδυνότητας +100€ (από 1ης Ιουλίου 2025 μέχρι Δεκέμβριο 2025)
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ποια επιδόματα θα πληρώνονται μέσω προπληρωμένης κάρτας
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51