«Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»: Πατάει... γκάζι το πρόγραμμα - Έρχονται νέες πληρωμές για 497 δικαιούχους
Ανανεώθηκε:
Ξεκινούν σήμερα (27/3) από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, οι πληρωμές σε 497 δικαιούχων του Προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», στους οποίους θα καταβληθεί το συνολικό ποσό των 3.640.127,71 ευρώ.
Συγκεκριμένα, θα πιστωθεί, με την 25η απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 497 δικαιούχων του Προγράμματος το ποσό των 3.640.127,71 ευρώ.
Από αυτά, το ποσό των 945.315,11 ευρώ αφορά 267 φυσικά πρόσωπα και το ποσό των 2.694.812,60 ευρώ αφορά 230 νομικά πρόσωπα.
Συνολικά θα επιδοτηθούν 644 ηλεκτρικά οχήματα.
Από τον Νοέμβριο του 2023, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 54.360.843,00 ευρώ σε 13.932 δικαιούχους για αγορά ή μίσθωση ηλεκτρικού οχήματος.
Συνολικά, από την έναρξη του Προγράμματος, τον Ιούλιο 2022, έχουν καταβληθεί 59.591.316,62 ευρώ.
Παρέμβαση Ελληνοαμερικανών βουλευτών για την πώληση αμερικανικών κινητήρων μαχητικών στην Τουρκία
12:50
Ο Ανδρουλάκης θα καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στον Μητσοτάκη για την ακρίβεια - Όσα είπε από τη Ρόδο
12:44
Σχοινάς: Μεγάλο πακέτο πληρωμών σε αγρότες τη Δευτέρα - Ενίσχυση 20 εκατ. για ρύζι μέσω de minimis
12:40
Θρίλερ στο Ηράκλειο με τη γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
12:28