Κοινωνικός Τουρισμός: Μέχρι αύριο (30/06) η χρήση της επιταγής από τους δικαιούχους
Τελειώνει ο χρόνος για την χρήση της επιταγής του Κοινωνικού Τουρισμού από τους δικαιούχους του προγράμματος που έγιναν δεκτοί και δεκτές την περίοδο 2024-2025.
Συγκεκριμένα, η επιταγή μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2025.
Υπενθυμίζεται ότι, ότι σε περίπτωση που οι δικαιούχοι δεν κάνουν χρήση του συνόλου των επιταγών αποκλείονται από τη συμμετοχή στο πρόγραμμα των δύο επομένων περιόδων.
Οι δικαιούχοι μπορούν να πραγματοποιήσουν από μία έως έξι διανυκτερεύσεις. Στις νήσους Μυτιλήνη, Χίο, Λέρο, Κω, καθώς και στον νομό Έβρου μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 10 διανυκτερεύσεις, στη Νήσο Σάμο και στους Δήμους Ιστιαίας – Αιδηψού και Μαντουδίου- Λίμνης – Αγ. Άννας του νομού Ευβοίας μπορούν να πραγματοποιήσουν έως 12 διανυκτερεύσεις.
Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Το να νιώθουμε μεγαλύτεροι από την ηλικία μας σχετίζεται με κακή ποιότητα ύπνου, διαπιστώνει μελέτη
08:20
Ένας διαφορετικός «πόλεμος»: Mάχη για τα παιδιά της Ουκρανίας που έχουν απαχθεί από τους Ρώσους
08:17
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11