Gazprom: Στέλνει ξανά φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας
Αντλίες φυσικού αερίου της Gazprom
AP Photo/Michael SohnΗ ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Gazprom ανακοίνωσε ότι θα στείλει σήμερα, Τετάρτη ()29/5 42,4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας - ένας όγκος που προσεγγίζει τα επίπεδα των τελευταίων ημερών.
Σημειώνεται ότι οι συνολικές προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη από τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό Gazprom μειώθηκαν κατά 55,6% σε 28,3 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (bcm) το 2023, καθώς το ποσοστό πλήρωσης των δεξαμενών στα κράτη – μέλη της ΕΕ είναι πολύ αυξημένο, την ώρα που τα φορτία LNG δεν σταματούν να έρχονται από Κατάρ και ΗΠΑ.
ΧΡΗΜΑ
e-ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Ο χάρτης πληρωμών από 29 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου
07:08
ΕΛΛΑΔΑ
Καιρός: Ηλιοφάνεια με μικρή άνοδο της θερμοκρασίας - Θυελλώδεις άνεμοι έως οκτώ μποφόρ στο Αιγαίο
07:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χάρτης πρόβλεψης Πυρκαγιών (27/06): Πολύ υψηλός κίνδυνος πρόκλησης φωτιάς σε πέντε περιφέρειες
06:45
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ