Gazprom: Στέλνει ξανά φυσικό αέριο στην Ευρώπη μέσω Ουκρανίας
Αντλίες φυσικού αερίου της Gazprom
AP Photo/Michael SohnΗ ρωσική πετρελαϊκή εταιρία Gazprom ανακοίνωσε ότι θα στείλει σήμερα, Τετάρτη ()29/5 42,4 εκατομμύρια κυβικά μέτρα φυσικού αερίου στην Ευρώπη μέσω της Ουκρανίας - ένας όγκος που προσεγγίζει τα επίπεδα των τελευταίων ημερών.
Σημειώνεται ότι οι συνολικές προμήθειες φυσικού αερίου στην Ευρώπη από τον ρωσικό ενεργειακό κολοσσό Gazprom μειώθηκαν κατά 55,6% σε 28,3 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα (bcm) το 2023, καθώς το ποσοστό πλήρωσης των δεξαμενών στα κράτη – μέλη της ΕΕ είναι πολύ αυξημένο, την ώρα που τα φορτία LNG δεν σταματούν να έρχονται από Κατάρ και ΗΠΑ.
ΕΛΛΑΔΑ
Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων (27 Ιουνίου)
06:30
ΧΡΗΜΑ
Ν. Κατσέλη: Πώς θα υπολογιστούν οι καταβολές που έχουν γίνει - Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
06:00
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ