Αυξάνεται και πάλι η τιμή του πετρελαίου λόγω της έντασης ΗΠΑ - Ιράν
Οι τιμές του πετρελαίου αυξήθηκαν εξαιτίας της αύξησης των εντάσεων ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν, την ώρα που οι δύο χώρες εμφανίζουν διάσταση απόψεων σχετικά με τους όρους μίας συμφωνίας που θα τερματίσει τον πόλεμο και μετά τις αμοιβαίες επιθέσεις κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου.
Στις 16.30 ώρα Ελλάδος, η τιμή του Brent, παραδόσεως Αυγούστου, αυξήθηκε κατά 4,92% στα 95,60 δολάρια/βαρέλι, αφού προηγουμένως ξεπέρασε για λίγη ώρα το +5%.
Ταυτόχρονα, το αμερικανικό West Texas, παραδόσεως Ιουλίου, αυξανόταν κατά 5,94% στα 92,55 δολάρια.
ΕΛΛΑΔΑ
Πουλούσε ρούχα με ψεύτικες φίρμες - Συνελήφθη ιδιοκτήτης καταστήματος στη Δυτική Αττική
17:29
ΚΟΣΜΟΣ
Έπαινοι Ρούτε σε Τραμπ για τη συμφωνία με το Ιράν: «Ικανοποίηση στο ΝΑΤΟ για το Μνημόνιο»
17:21
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
Ο Eric Topol στο 2ο Evolve Lecture Series του Πανεπιστημίου Λευκωσίας στο UNIC Athens
17:12
ΕΛΛΑΔΑ
Νεκρή 83χρονη στο σπίτι της στη Χαλκιδική - Ερευνάται και το σενάριο ανθρωποκτονίας
17:08
ΚΟΣΜΟΣ