Αυξάνεται και πάλι η τιμή του πετρελαίου λόγω της έντασης ΗΠΑ - Ιράν
Οι τιμές του πετρελαίου αυξήθηκαν εξαιτίας της αύξησης των εντάσεων ανάμεσα στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ιράν, την ώρα που οι δύο χώρες εμφανίζουν διάσταση απόψεων σχετικά με τους όρους μίας συμφωνίας που θα τερματίσει τον πόλεμο και μετά τις αμοιβαίες επιθέσεις κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου.
Στις 16.30 ώρα Ελλάδος, η τιμή του Brent, παραδόσεως Αυγούστου, αυξήθηκε κατά 4,92% στα 95,60 δολάρια/βαρέλι, αφού προηγουμένως ξεπέρασε για λίγη ώρα το +5%.
Ταυτόχρονα, το αμερικανικό West Texas, παραδόσεως Ιουλίου, αυξανόταν κατά 5,94% στα 92,55 δολάρια.
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου» - Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας στο πρόγραμμα
02:00
ΧΡΗΜΑ
Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή Posokanei: - 22 ερωταπαντήσεις
01:00
ΧΡΗΜΑ
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027 για συνταξιούχους: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων
00:30
ΕΛΛΑΔΑ