ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ελληνικό νερό που «ταξιδεύει» σε ολόκληρο τον κόσμο

Το ελληνικό νερό που «ταξιδεύει» σε ολόκληρο τον κόσμο

Η ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων και η εξωστρέφεια αποτελούν τα τελευταία χρόνια δύο βασικά κριτήρια για την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας της χώρας μας. Είναι, πράγματι, γεγονός ότι η προώθηση της ελληνικότητας αποτελεί ζητούμενο πίσω από κάθε μεγάλη κίνηση που έχει στόχο τη διεθνή αγορά και σε συνδυασμό με την καινοτομία, μπορεί να φέρει τα απαιτούμενα και απαραίτητα αποτελέσματα.

Εν μέσω κρίσης, λοιπόν, υπάρχει μια αγορά που «ανθεί» και σημειώνει μεγάλη ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδος. Ο λόγος για την αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού με το ΖΑΓΟΡΙ να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας καθώς όχι μόνο κατάφερε να «κερδίσει» την ελληνική αγορά, αλλά σήμερα εξάγεται σε 25 χώρες στον κόσμο. Από την Ευρώπη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά έως τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική και την Κίνα: Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ κατακτά τις διεθνείς αγορές και το μέλλον του εκτός των ελληνικών συνόρων διαγράφεται ήδη «λαμπρό».

Ζ

Το ΖΑΓΟΡΙ στη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων και ποτών στον κόσμο

Με ηγετική παρουσία στην εγχώρια αγορά των εμφιαλωμένων νερών και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα στη διεθνή αγορά, το ΖΑΓΟΡΙ συνεισφέρει ουσιαστικά στην εθνική οικονομία. Έχοντας, λοιπόν, ως δεδομένο τη δυναμική του εν λόγω brand και τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξής του, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι τον περασμένο μήνα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, η ελληνική εταιρεία που εμφιαλώνει το ΖΑΓΟΡΙ, βρέθηκε στην Κολωνία της Γερμανίας και συμμετείχε στην Anuga 2017, τη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων και ποτών.

Εκεί, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ παρουσιάστηκε σε 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες του κόσμου και κατάφερε να «κλέψει» τις εντυπώσεις στην κατηγορία «Drinks» χάρη στη γεύση του, την ποιότητά του αλλά και τις καινοτόμες συσκευασίες του που έφεραν τόσο ελληνικές όσο και ξενόγλωσσες ετικέτες. Ένα ακόμη ελληνικό, επιχειρηματικό «επίτευγμα» που ανοίγει νέες «πόρτες».

Ζ 2

Σημαντικές συνεργασίες σε Ελλάδα και εξωτερικό

Τα στοιχεία για το ΖΑΓΟΡΙ «μιλούν» από μόνα τους. Ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τη Nielsen, την παγκόσμια εταιρεία πληροφοριών και μέτρησης, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι το 2017 (για το οκτάμηνο Ιανουάριου-Αυγούστου) η πρώτη εταιρεία σε πωλήσεις σε όγκο και αξία εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα ανάμεσα στους επώνυμους «παίκτες».

Το πλέον σημαντικό στοιχείο στη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως, είναι ότι για το 2017, η εταιρεία παρουσίασε ενίσχυση στις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που πραγματοποίησε τόσο σε Ελλάδα όσο και σε εξωτερικό. Η συμμετοχή στην Anuga, λοιπόν, ήρθε για να ενισχύσει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας η οποία «τρέχει» με αύξηση 40%.

Z 3

Καινοτομία και σεβασμός στην παράδοση

Πώς, όμως, μια μικρή μονάδα που ιδρύθηκε στην Ήπειρο το 1955 κατάφερε να επιβιώσει έως τις μέρες μας και να καταστεί ένα από τα πιο «δυνατά» brands στην αγορά του φυσικού μεταλλικού νερού; Όπως πίσω από κάθε μεγάλο όνομα, έτσι και στην εν λόγω περίπτωση, η επιτυχία για το ΖΑΓΟΡΙ σχετίζεται με έναν συνδυασμό παραγόντων. Χρειάστηκε μεράκι, όραμα, υπομονή και σεβασμός στην παράδοση για να καταστεί το ΖΑΓΟΡΙ η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της.

Ένα ελληνικό success story

Όλα ξεκίνησαν στην πόλη των Ιωαννίνων όταν ο Ιωάννης Χήτος ξεκίνησε την παραγωγή των αναψυκτικών «Ερμής». Το 1980 τα ηνία της επιχείρησης ανέλαβαν οι γιοι του, Κωνσταντίνος και Αλκιβιάδης, οι οποίοι μέσα σε λίγα χρόνια και συγκεκριμένα το 1988 κατάφεραν, με κύριο όχημα την τεχνογνωσία και την εμπειρία τους, να δημιουργήσουν το δικό τους brand εμφιαλωμένου νερού. Έκτοτε, το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ κατόρθωσε να καταστεί μια καινοτόμα, καταξιωμένη ελληνική εταιρεία και μια από τις υγιέστερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες της χώρας.

Z 4

Ατενίζοντας με αισιοδοξία το «αύριο»

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ συνεχίζει τις εξαγωγές κάνοντας επαφές με περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο, με το ενδιαφέρον της να συγκεντρώνεται πλέον σε χώρες όπου το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ανάγκη, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή και τα Αραβικά Εμιράτα.

Εν μέσω κρίσης, λοιπόν, υπάρχουν τομείς για τους οποίους το «αύριο» φαντάζει αισιόδοξο και ελπιδοφόρο και αν μη τι άλλο, το ΖΑΓΟΡΙ αποτελεί ξεκάθαρα ένα παράδειγμα καινοτομίας και εξωστρέφειας, ενώ το γεγονός ότι συνεχίζει να ξεχωρίζει ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, αναδεικνύει τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά.