Οι μικρές επιχειρήσεις εισέρχονται στην ψηφιακή εποχή
Η εποχή που μία μικρή επιχείρηση χρειαζόταν απλά μία ταμειακή μηχανή και η παρακολούθηση των αποθεμάτων της αποθήκης ήταν ένα εγχείρημα που βασιζόταν σε χειρόγραφα, έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Ο ανταγωνισμός που υπάρχει πλέον δημιουργεί την ανάγκη για την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών και των εργαλείων που προσφέρουν, προκειμένου μία επιχείρηση, όσο μικρή και αν είναι, να μπορεί να διαχειρίζεται οτιδήποτε έχει σχέση με τη λειτουργία της: Από τις εισπράξεις και την παρακολούθηση των εξόδων, μέχρι την επιβράβευση των συχνών πελατών της και τη δυνατότητα να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ο επιχειρηματίας τι υπάρχει μέσα στην αποθήκη ή τα ράφια του. Οι εξελίξεις είναι, μάλιστα, τόσο ραγδαίες που πλέον η διαχείριση μπορεί να γίνεται απλά μέσα από ένα smartphone αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει το Διαδίκτυο και οι τεχνολογίες cloud. Ειδικά, στο χώρο της λιανικής πώλησης, οι αλλαγές που υλοποιούνται είναι τόσο εντυπωσιακές που προσφέρουν στον επιχειρηματία τη δυνατότητα να αλλάξει πλήρως την εικόνα και τη λειτουργία της επιχείρησης του, αυξάνοντας τα έσοδα και μειώνοντας τις δαπάνες του.
Ένα παράδειγμα λύσης που αξιοποιεί τις δυνατότητες του Διαδικτύου, του cloud και των smartphones είναι το Q-Zone, το οποίο έχει αναπτύξει η Info Quest Technologies, μία εκ των κορυφαίων εταιρειών στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών στην Ελλάδα. Το Q-Zone είναι μία ολοκληρωμένη, συνδρομητική εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης, εύκολη στην υλοποίηση και τη χρήση της που προσφέρει μία σειρά από καινοτομίες, οι οποίες θα επιτρέψουν σε μία επιχείρηση -οποιουδήποτε μεγέθους- να αξιοποιήσει τα οφέλη της ψηφιακής εποχής.
Μεταξύ άλλων, το Q-Zone δίνει τη δυνατότητα οργάνωσης των αποθεμάτων, παρακολούθησης της αποθήκης, λήψης αναλυτικών στοιχείων για τις αγορές των πελατών, ενώ η επιχείρηση μπορεί ακόμη και να δημιουργήσει το δικό της πρόγραμμα πιστότητας. Το πλέον ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το Q-Zone, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του cloud, είναι προσβάσιμο από οποιαδήποτε συσκευή, ενώ είναι εξαιρετικά οικονομικό, καθώς δεν υπάρχει αρχικό κόστος εγκατάστασης, ενώ η μηνιαία συνδρομή κινείται σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα με την Info Quest Technologies να προσφέρει τη δυνατότητα για ένα μήνα δωρεάν δοκιμής.
Σημειωτέον πως το Q-Zone διαθέτει τα απαραίτητα διαπιστευτήρια, προερχόμενο από την κορυφαία διεθνή πλατφόρμα της ERPLY, που χρησιμοποιείται σήμερα από περισσότερες των 100.000 επιχειρήσεων και 300.000 χρηστών παγκοσμίως, ενώ ταυτόχρονα είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς.
Μεταξύ άλλων, το Q-Zone προσφέρει:
• Λειτουργία με μηνιαία συνδρομή, ανά ταμείο και υποκατάστημα με πολύ χαμηλό κόστος
• Πολύ απλή υλοποίηση και εύκολη χρήση
• Χωρίς απαιτήσεις εγκατάστασης
• Δυνατότητα για έλεγχο και πρόσβαση στα δεδομένα της επιχείρησης οποιαδήποτε στιγμή, μέσω του κινητού/tablet/υπολογιστή
• Υποστήριξη κεντρικής διαχείρισης αποθήκης
• Πολλαπλές δυνατότητες διαχείρισης πελατών
• Δυνατότητα επιβράβευσης πελατών/εφαρμογή loyalty
• Πλήθος αναφορών (reporting)
• Διασύνδεση με POS πιστωτικών καρτών
• Online και Offline λειτουργία
Αξίζει να επισημανθεί πως το Q-Zone χρησιμοποιείται ήδη από αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες βλέπουν τα σημαντικά οφέλη του. «Σε σχέση με το κόστος του, τα οφέλη είναι εξαιρετικά πολλά και σημαντικά, ενώ όπου χρειάστηκε η υποστήριξη που είχαμε ήταν ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου» σημειώνει η Μαρία Λάγιου, ιδιοκτήτρια της ΛΑΓΙΟΥ SUPER MARKET, η οποία χρησιμοποιεί ήδη το Q-Zone.
Μάθετε περισσότερα στο www.Q-zone.gr και ζητήστε δωρεάν demo για ένα μήνα!