Άρης Κεφαλογιάννης: Τα ελληνικά τρόφιμα χρειάζονται καλύτερη προώθηση
Ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της GAEA, μιας εταιρίας τροφίμων που δραστηριοποιείται δυναμικά στις ΗΠΑ, με συνεχή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, θεωρεί ότι αυτό που χρειάζεται το ελληνικό τρόφιμο είναι περισσότερες επενδύσεις σε προβολή και προώθηση.
Μιλώντας στο πλαίσιο του 2ου Export USA Forum που διοργάνωσε το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο, ο κ. Κεφαλογιάννης είπε ότι θα πρέπει να προβάλουμε τον ελληνικό μεσογειακό τρόπο ζωής και διατροφής διαφημίζοντας το ελαιόλαδο το οποίο είναι συνυφασμένο με την εικόνα της χώρας μας και την κουλτούρα μας και αναφορικά με την αμερικανική αγορά που θα πρέπει να αποτελεί στόχο κάθε Έλληνα παραγωγού και εμπόρου, τόνισε ότι είναι μια απαιτητική αγορά που για να κατακτηθεί χρειάζεται επένδυση σε χρόνο και χρήμα.
Κατέληξε λέγοντας ότι η διαδικασία προώθησης των ελληνικών προϊόντων δεν πρέπει να αποτελεί πλέον αντικείμενο μόνο των εκάστοτε κρατικών φορέων και ότι θα πρέπει η ελληνικές εταιρίες να συνασπισθούν και να αναλάβουν αυτές την προβολή της χώρας μας και των προϊόντων της στις ξένες αγορές.
Σήμερα αποφασίζει η δικαιοσύνη στο αίτημα της Γαλλικής κυβέρνησης για τρίμηνη αναστολή της Shein
11:57
«The Beatles»: Ντέιβιντ Μόρισεϊ, Λιάν Μπεστ και Μπόμπι Σόφιλντ συμμετέχουν στην νέα ταινία
11:55
Γεραπετρίτης: Η Ελλάδα, με την πρωτοβουλία της Πενταμερούς, καθιερώνεται ως πυλώνας σταθερότητας
11:54
Μικρή «ανάσα» στα αποθέματα νερού λόγω των βροχοπτώσεων
11:51